Omdömet skrevs 27 maj 2019 från mobil enhet

Trevligt hotell på Belgrave Road. Tog ca.13-15 min från Victoria station. Snabb incheckning och mycket trevlig personal som vi träffade i 4 dgr. Rummet var ganska högt upp men det är så det är i London . Rummet större än några andra vi bott i här i London, fräscht och trevligt. Ska man klaga på något så skulle det vara kuddarna, ganska hårda men en bagatell . Badrummet inte stort men rent och fräscht. Frukosten helt ok också då det räknas som kontinental. Vi blev mätta iaf. Kommer gärna tillbaka hit nästa gång vi kommer till London igen. Gångavstånd till det mesta och nära till buss och underground.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Julianne B
Omdömet skrevs 23 februari 2019 från mobil enhet

Väldigt bra, mysigt hotell nedanför Victoria station. Nära till förbindelser även om vi gick för det mesta till de centrala delarna i London som är en bit att gå. Personalen var fantatisk, väldigt tillmötesgående. Vi missade frukosten en dag och blev erbjudna det ändå när vi kom ner.

Väldigt fina rum för att vara London, tyst och lugn gata.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack 369tommya
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Nära till Victoria (800m) och Pimlico station kommer man snabbt till sevärdheterna och shoppingen, men det är inte för långt att gå. Vi var 5 som bodde i ett familjerum, med egen wc/dusch i korridoren. Frukost ingick, men här kan man önska lite mer.
Det hade blivit 5/5 om toaletten varit i rummet.
Mycket trevlig och hjälpsam personal, som även lånade ut adaptrar till vägguttagen.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack 77kekke
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Vänlig och trevlig personal som ger ett perfekt bemötande. Rummen är lite omoderna men charmiga. Rent och fräsch med äldre inredning
Bra läge och inget att klaga på. Prisvärt. Sköna sängar och vi fick ett extra element utifall det skulle bli kallt

Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack Helena_bergstrom
Omdömet skrevs 9 november 2016 från mobil enhet

Trevligt hotell på gångavstånd från Victoria station. Buss utanför dörren och underground runt hörnet. Trevlig personal, sköna sängar, bra städning och en god frukost. Allt precis som man vill ha det för en weekend i London med familjen.

Datum för vistelsen: november 2016
1  Tack Lovisa72