Omdömet skrevs 29 januari 2019 från mobil enhet

Hotell i lyxklass .Mycket hög standard med stora rymliga rum och rent och fräscht .Engagerad och trevlig personal .Bra läge nära St James station .Gångavstånd eller tunnelbana till det mesta Hit åker jag gärna igen .

Datum för vistelsen: januari 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Carwin57
Omdömet skrevs 16 november 2018 från mobil enhet

Ett trevligt hotell i Westmister, ett hotell med gamla anor. Trevliga rum med sköna sängar. Här kan man få en riktigt bra frukost i trevlig miljö. Hotellet ligger nära både buss och tunnelbana samt strax intill St Jamespark. Ett hotell som jag gärna återkommer till.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack Eskilsweden
Omdömet skrevs 8 april 2018 från mobil enhet

Vi valde just detta ställe för afternoon Tea för att det fanns bra glutenfria alternativ. Faktum är att den vanliga menyn inte skiljde sig från den glutenfria. Trots att vi var där tidigt så fick vi vårt bord efter bokad tid men det kompenserade de med ett glas prosecco.

Datum för vistelsen: april 2018
1  Tack Maidame
StErmins, General Manager på St. Ermin's Hotel, Autograph Collection, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2018

Hi Linda,

Thank you for choosing us for your Afternoon Tea treat!

We do try to accommodate all our guest needs and our pastry team work really hard to provide fresh and creative food, yet still offering the same experience to guests whom might have any dietary requirements. I'm glad this was one of the reason you chose us.

I'm sorry that your table was ready straight away, however I'm pleased my team reacted quickly and made sure we made it up to you.

My team and I hope you will visit us again in the future.

Best regards,
Douglas
Douglas McHugh
General Manager

Omdömet skrevs 20 november 2017

Hotell in London kan ju verkligen göra en besviken men inte detta hotell. Fräscht rum, trevlig personal och läget är perfekt. Vi var supernöjda med precis allt. Vi hade ingen frukost inkluderad men det var inga problem att hitta bra ställen precis runt hörnet att äta på.
Lugnt läge för att ändå ligga så väldigt centralt. Tog kanske 5 minuter att gå från Victoria station.
Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack JennySkhlm
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

St Ermins är ett mycket vackert hotell beläget nära Buckingham Palace (ett par minuter bort) parlamentet (5 minuters promenad) Regents Park och med promenadavstånd till Piccadilly och affärsområdena.
Lobbyn är överväldigande med vit stuckatur och öppet upp till andra etaget. I baren som är tjusigt inredd avnjuter man något att dricka och serveras av personal med hög servicevillighet.
Det är inget billigt hotell att bo på, äta eller dricka- men hit åker man för att ha det bra, sova i vackert renoverade rum och bli bortskämd.
Tänk på att brittiska drinkar oftast bara innehåller 2,5 cl alkohol så en dubbel GT drar iväg uppemot 11-17 pund beroende på hur exklusiv Gin du vill avnjuta på detta hotell.
Vi hade frukost med i priset och den var omsorgsfullt tillagad och det fanns ett bra utbud att välja på.
St Ermins har en häftig historia att berätta om man är intresserad av spioner och underrättelsetjänst. Brevet i hisshallen som är krypterat skvallrar om att spännande saker utspelat sig här.

Vi kommer absolut tillbaka hit.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Jocke L