Omdömet skrevs 8 februari 2018 från mobil enhet

Problem vid incheckningen. Jag blev anvisad ett rum som inte alls var bokat. Efter samtal med någon ansvarig fick jag ett rum som liknade min bokning. Problem med värmen. Antingen kallt eller väldigt varmt. Något positivt ändå, trevlig personal. Inget ställe jag bokar igen.

Bodde här: december 2017, reste ensam
1  Tack steffeshovslageri
Omdömet skrevs 8 februari 2018

Bodde här 3 nätter och är mycket nöjd med vistelsen.
Vi hade 2 sammankopplade rum där det ena vette mot trädgården och det andra mot baksidan. Kan varmt rekommendera att lägga en extra slant för att få ett fint rum med utsikt mot trädgården. Det var verkligen fina rum med bra storlek och städningen var till belåtenhet.
Frukosten var god och räckte för oss.
Samtlig personal som vi träffade på hotellet var mycket tillmötesgående.

Hotellet ligger 7 minuters promenad från Hyde Park med många restauranger i närheten. Hit åker vi gärna igen!

Tips för att välja rum: Rum med trädgårdsutsikt på 3:e våningen var mkt bra
  • Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Agneta H
Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Bilder stämmer överens med verkligheten. Mysigt hotell med bra läge. Lite små rum, fanns kylskåp & kassaskåp. Dålig städning, första dagen fick vi inga nya lakan eller överdrag till täcke eller kuddar. Tog heller inte bort allt skräp (typ bananskal, papper eller tomma vattenflaskor). Är man van med svensk hotel frukost så var frukosten en besvikelse, det fanns några mackor att rosta, lite frukt och små yoghurtar. Kostar £7, så finns mer prisvärda ställen ute att äta frukost på. Förövrigt är vi nöjda med hotellet. Helt okej för en weekend

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Lizette E
Omdömet skrevs 1 december 2017

Hotellet höll hög standard för att vara London. Ser man till vad man betalade kontra standarden så var detta ett mycket prisvärt hotell. Hotellets bilder stämmer väl överens med verkligheten. Läget är perfekt i det lugna området Bayswater med ca 500m gångavstånd till tunnelbanan. Rekommenderar starkt detta hotell.

• Bodde här: november 2017, reste med vänner
Tack G4295JBdanielb
Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Bra avstånd från city. Trevlig och hjälpsam personal!
Rent och modernt!
Rummet var verkligen super litet men ändå mysigt!

Lätt att ta sig till city med tunnelbanan.
Gångavstånd till Hyde park.
Lugnt och säkert område om du kommer lite senare på kvällen!

Bodde här: november 2017, reste med vänner
Tack vannfors