Spara
Boka i förväg
Hög efterfrågan – resenärer rekommenderar att du bokar i förväg!
Varför ska jag boka på TripAdvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti

översatt av Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av London
Ond
1 omdöme
från 87,00 US$
från 113,10 US$
från 79,60 US$
från 87,00 US$
Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Jätte fina kulisser och kostymer. Dock tycker jag storyn var lite tunn. Vi satt på rad 4 i mitten, bra platser.

Köp biljetter direkt från teatern, det blir billigare

Tack Desirée B
Omdömet skrevs 27 april 2017

HELT UNDERBAR! satt med gåshud hela föreställningen, detta är ett måste!

Vi bokade biljetter c.a 4 timmar innan föreställningen började och vi fick perfekta platser.

Tack Nadramia
Omdömet skrevs 13 april 2017

Jag var på föreställningen med min dotter på 11 år som trots att hon är mycket duktig på engelska ändå hade svårt att hänga med ibland. Jag tycker musikalen var bra men hade nog hellre valt en annan med facit i hand. Teatersalongen och scenen var mindre än jag trodde men fullt tillräcklig med hjälp av den snurrande scenen.

1  Tack HansJon
Omdömet skrevs 29 december 2016 från mobil enhet

Jag älskade filmen, och nu älskar jag även musikalen. Huvudattraktionen för denna resa. Den var storslagen, vacker, och man blir helt tagen. Imponerande uppträdanden av samtliga och man slås av hur enkelt men välgjord scenen är. Underbar och rekommenderar den till alla.

Tack Mia L
Omdömet skrevs 15 december 2016 från mobil enhet

En "riktig" musikal! Pampig , storslagen med fräck dekor och härliga nummer. Väldigt bra story och musik med som alltid fantastiska skådespelarprestationer!

Tack Marie-Louise M