“Mycket bra musikal!”

och över
Musikalen Les Misérables
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt bra men saknar det lilla extra. Historien hade kunnat varit bättre men helt klart sevärt. Spännande miljö och stundtals ganska intensivt. Lång musikal men tiden bara försvinner iväg. Värt ett besök när man är i London.

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack 445matsj

Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Jätte fina kulisser och kostymer. Dock tycker jag storyn var lite tunn. Vi satt på rad 4 i mitten, bra platser.

Köp biljetter direkt från teatern, det blir billigare

Datum för upplevelsen: oktober 2017
Tack Desirée B
Omdömet skrevs 27 april 2017

HELT UNDERBAR! satt med gåshud hela föreställningen, detta är ett måste!

Vi bokade biljetter c.a 4 timmar innan föreställningen började och vi fick perfekta platser.

Datum för upplevelsen: april 2017
Tack Nadramia
Omdömet skrevs 13 april 2017

Jag var på föreställningen med min dotter på 11 år som trots att hon är mycket duktig på engelska ändå hade svårt att hänga med ibland. Jag tycker musikalen var bra men hade nog hellre valt en annan med facit i hand. Teatersalongen och scenen var mindre än jag trodde men fullt tillräcklig med hjälp av den snurrande scenen.

Datum för upplevelsen: april 2017
1  Tack HansJon
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 29 december 2016 från mobil enhet

Jag älskade filmen, och nu älskar jag även musikalen. Huvudattraktionen för denna resa. Den var storslagen, vacker, och man blir helt tagen. Imponerande uppträdanden av samtliga och man slås av hur enkelt men välgjord scenen är. Underbar och rekommenderar den till alla.

Datum för upplevelsen: december 2016
Tack Mia L

Resenärer som tittade på Les Miserables London tittade också på

Besökt Les Miserables London? Berätta vad du tyckte!