Spara
Boka i förväg
Hög efterfrågan – resenärer rekommenderar att du bokar i förväg!
Varför ska jag boka på TripAdvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti

översatt av Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring London
från 128,38 US$
från 32,75 US$
från 170,30 US$
från 37,99 US$
Omdömet skrevs 29 december 2016 från mobil enhet

Jag älskade filmen, och nu älskar jag även musikalen. Huvudattraktionen för denna resa. Den var storslagen, vacker, och man blir helt tagen. Imponerande uppträdanden av samtliga och man slås av hur enkelt men välgjord scenen är. Underbar och rekommenderar den till alla.

Datum för upplevelsen: december 2016
Tack Mia L
Omdömet skrevs 15 december 2016 från mobil enhet

En "riktig" musikal! Pampig , storslagen med fräck dekor och härliga nummer. Väldigt bra story och musik med som alltid fantastiska skådespelarprestationer!

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack marielouisem698
Omdömet skrevs 15 december 2016 från mobil enhet

En mycket bra föreställning. Kan varmt rekommendera att ni ser den. Satt brevid en dam som sett den 7gr.

Datum för upplevelsen: december 2016
Tack beenice63
Omdömet skrevs 18 november 2016 från mobil enhet

För mig är detta den bästa musikalen. Har sett den flera gånger. Gråter floder. Med en härlig drink i pausen så gör det upplevelsen komplett:)

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack Peter F
Omdömet skrevs 11 juni 2016

Jag måste börja med att säga att jag är ingen expert på teater, men allt jag såg och hörde i detta mästerverk var över all förväntan. Skådespelarna/sångarna fick mig att uppleva att jag drogs in en helt annan värld. Jag lyssnar fortfarande på sångerna i Spotify och kan se allt igen som om det var igår (i mitt huvud). Det lämnade ett starkt intryck.

Jag rekommenderar verkligen rekommendera detta!

Se dock till att boka i god tid. Vi bokade flera månader i förväg.

Datum för upplevelsen: juni 2016
Tack Patrik K