“Bra på alla sätt men kanske inte för barn”

Les Miserables London
Boka i förväg
Mer information
93,58 US$*
och över
Musikalen Les Misérables
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 13 april 2017

Jag var på föreställningen med min dotter på 11 år som trots att hon är mycket duktig på engelska ändå hade svårt att hänga med ibland. Jag tycker musikalen var bra men hade nog hellre valt en annan med facit i hand. Teatersalongen och scenen var mindre än jag trodde men fullt tillräcklig med hjälp av den snurrande scenen.

1  Tack HansJon

Omdömet skrevs 29 december 2016 från mobil enhet

Jag älskade filmen, och nu älskar jag även musikalen. Huvudattraktionen för denna resa. Den var storslagen, vacker, och man blir helt tagen. Imponerande uppträdanden av samtliga och man slås av hur enkelt men välgjord scenen är. Underbar och rekommenderar den till alla.

Tack Mia L
Omdömet skrevs 15 december 2016 från mobil enhet

En "riktig" musikal! Pampig , storslagen med fräck dekor och härliga nummer. Väldigt bra story och musik med som alltid fantastiska skådespelarprestationer!

Tack Marie-Louise M
Omdömet skrevs 15 december 2016 från mobil enhet

En mycket bra föreställning. Kan varmt rekommendera att ni ser den. Satt brevid en dam som sett den 7gr.

Tack beenice63
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 18 november 2016 från mobil enhet

För mig är detta den bästa musikalen. Har sett den flera gånger. Gråter floder. Med en härlig drink i pausen så gör det upplevelsen komplett:)

Tack Peter F

Resenärer som tittade på Les Miserables London tittade också på

Besökt Les Miserables London? Berätta vad du tyckte!