“Gigantiskt shoppingcenter”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Med underground ca 30 min. Gigantiskt, finns allt och lite till för alla prisklasser. Besök när engelsmännen jobbar för att undvika trängsel. Finns restauranger utanför också, de innanför snabbmatsvarianter. Karta behövs för överblick

1  Tack Carina L

Omdömet skrevs 26 april 2017 från mobil enhet

Gigantiskt shoppingcenter precis i närheten av tunnelbana och tågstation. Restauranger och massor av affärer för alla familjemedlemmar.

Tack 856j_rgenl
Omdömet skrevs 11 februari 2017 från mobil enhet

Fantastisk shopping, food court med oändliga val! Fräscht, många olika butiker för alla åldrar och stilar. Man måste hit om man ska shoppa helt enkelt

Tack Leyla Rosa M
Omdömet skrevs 12 oktober 2016

Vi tänkte prova något nytt vad gäller shopping i London. Vi passade på att åka hit till Westfield när vi var i OS-byn. Vi upplevde köpcentrumet som ganska rörigt och det var svårt att få en överblick över butikerna. Det är nästan för stort.
Det finns allt och lite till så det är inga problem att spendera en hel dag här.

Tack Pralinerna
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 27 augusti 2016 från mobil enhet

Bestämde mig för att åka till Europas största "mall" . Jag blev överraskad av att den låg så nära T-banan. Jag hittade dessvärre inte så mycket som jag hade hoppats. Trodde d skulle finnas mer " sånt som Sverige inte har". Men visst finns d affärer att vimsa runt i.
Bra med lite avskildhet,när man väl blev hungrig. Tack å lov så kom jag dit tidigt å kunde strosa mer ostört. Märktes när Engelsmännen slutade jobbet. Blev riktigt trångt,då bestämde jag mig för att åka tillbaka till hotellet.

Tack RallyHulda

Resenärer som tittade på Westfield Stratford City tittade också på

Barking, Barking and Dagenham

Dagenham, Barking and Dagenham

Besökt Westfield Stratford City? Berätta vad du tyckte!