“Cool inredning”

Kök: Afrikanskt
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 27 oktober 2017 från mobil enhet

Under ett jobbevent blev vi bjudna till denna restaurang. Maten var helt ok. Den var inte fantastisk men inte dålig. Lokalen är riktigt cool i det fantastiska Camden market.
Det var lite långsam service.
Lokalen gjorde att betyget blev bra.

Tack Thomas L

Omdömet skrevs 28 oktober 2015

Bokade efter att ha läst och sett bilder på Tripadvisor och vi blev inte besvikna. I det roliga men ganska anspråkslösa Stables-området förväntar man sig inte en restaurang av den här storleken och påkostade inredningen så intrycket när man kom in genom dörrarna var slående.
Maten var riktigt bra, något bättre än vad man förväntar sig av ett ställe som främst lockar gäster pga atmosfären. Servicen var också bra, men det är som sagt för miljön man i första hand går hit.
Priserna är inte låga, 16 - 25 pund för de flesta huvudrätter, men är väl i linje med vad lite bättre restauranger i London tar. Ett tips för familjer är att välja barnmenyn även för lite större barn, den är betydligt billigare och man får lika stor portion som från ordinarie meny.
Vi bodde i Camden och gick dit på 3 minuter men det hade varit värt en tunnelbaneresa att ta sig hit oavsett.

• Atmosfär
Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack Ola J
Omdömet skrevs 3 november 2014 från mobil enhet

Unikt inredd restaurang med spännande meny och omsorgsfull service! Serveringspersonalen trivdes verkligen med gästerns och varandra, trivsam atmosfär.

Tack Niklas B
Omdömet skrevs 31 juli 2014

Riktigt häftigt ställe som sticker ut från mängden. Mycket träinredning och trevlig personal. Lite svårt att hitta men när man väl kommer in öppnar sig en ny värld och det känns som man kommit till Afrika!

Tack Johanna H
Omdömet skrevs 11 november 2013

Ta en god drink innan happy hour är slut klockan 19! Oväntat lyxigt ställe vid Camden Lock, med en inredning som inte liknar nåt annat! Maten är bra, med en del udda inslag (t.ex. zebra och krokodil) om man vill prova, men "vanlig" mat också, mycket vegetariskt. Senare på kvällen blir det nattklubb för folk i 20-årsåldern, men som sagt, en drink och en titt på inredningen är kul och räcker fint om man är lite äldre :-)

• Atmosfär
Tack susen2013

Resenärer som tittade på Shaka Zulu tittade också på

London, England

Besökt Shaka Zulu? Berätta vad du tyckte!