Omdömet skrevs 17 maj 2017

Rummet var ganska litet, rent, bra städning, bekväma sängar. Nyrenoverat fräscht badrum, om än litet. Vänlig personal. Bra läge nära tåg, tunnelbana, bussar, gott om pubar och restauranger i området. Hyde Park runt hörnet. Frukost som ingick i priset var helt ok.

Tips för att välja rum: Vi bodde på bottenplanet och slapp därför går i trappor. Var väldigt nöjda med det!
  • Bodde här: maj 2017, reste med vänner
2  Tack Ingegerd T
Omdömet skrevs 10 februari 2017

Bra frukost, trevlig personal, rätt små rum men allt fanns, Badrummet var renoverat o fräscht med mycket varmvatten, bra wifi, receptionen 24 h timmars öppen, möjlighet till bagageförvaring. Nära paddington station o hyde park, man går på 15-20 min in till oxford street.

• Bodde här: januari 2017, reste med familjen
1  Tack PiaL489
Omdömet skrevs 6 november 2016

Trevligt hotell med supermysig personal. Mycket serviceminded. Frukost - toast med marmelad, kaffe, te, choklad och nutella. Mycket liten frukostsal.
Städat rum och överlag helt ok! Nära Lancaster tunnelbana samt Paddington stn, toppen! Gångavstånd till museer och Oxford street (ca15-20 min) om man vill promenera. Hyde park runt hörnet.
Rekommenderar detta boende!

Bodde här: november 2016, reste med familjen
2  Tack aeriks_906708
Omdömet skrevs 16 oktober 2016

Bodde på hotellet första gången för drygt ett år sedan. Den gången i annexet, den här gången i hotellet. I det stora hela ett relativt bra rum med generös storlek och kyl. Jag kommer tillbaka fler gånger.

• Bodde här: oktober 2016, reste ensam
1  Tack Lissph
Omdömet skrevs 7 augusti 2016

Superbra läge! God frukost och väldigt trevlig personal ! När vi skulle åka fick vi med oss frukost fast vi inte ens frågat . Snällt:) läget kunde inte bli bättre och bra med gratis frukost! Hit kan jag åka igen .

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack nasstromcharlotte