“i paket”

Boka i förväg
Mer information
45,24 US$*
och över
Privat tur: Big Ben till Covent Garden Tour i ...
Rankad som nr 19 av 1 891 saker att göra i London
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Nej
Rekommenderad vistelselängd: <1 timme
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Big ben var under restauration så den såg vi inte då den var in paketerad. Det gjorde att vi heller inte valde att gå in

Tack Eva H

Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Väldigt fin byggnad.
Nära tunnelbanan
Väldigt mycket turister som är där.
Massor av blommor efter terror dådet. Fint men tragiskt.

Tack Pirre
Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Tyvärr så syns inte Big Ben för tillfället då de renoverar med massa ställningar runt byggnaden. Inte värt omvägen..

Tack Erik c
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Klassisk byggnad som man måste se när man är i London!
Det är väldigt mycket folk i området speciellt under sommarmånaderna så håll lite koll på väskan osv medan du tex tar ett foto

Tack Zombiegirlz
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Tyvärr har dem byggställningar runt hela klocktornet just nu. Så det blev inga fina bilder på den. Inte värt omvägen...

Tack anns0fie80

Resenärer som tittade på Big Ben tittade också på

Besökt Big Ben? Berätta vad du tyckte!