Omdömet skrevs 26 februari 2017 från mobil enhet

Windermere är ett mysigt litet hotell med utmärkt service och jättetrevlig personal. Ett extra plus för att entrén till hotellet alltid är låst så inga obehöriga kan komma in. Man får ringa på dörrklockan för att bli insläppt.
Området är lugnt och tyst men ändå tar det bara 5 minuters promenad till Victoria station.
Rummet var lagom stort, fräscht och rent. Sängarna var riktigt sköna med en mjukhet som passar mig. TV:n är stor med många kanaler att välja på. Extra plus för tillbringaren med vatten i rummet.
Badrummet var rent och fräscht. Finns inget att klaga på.
Frukosten serverades nere i källaren som även är en mysig restaurang på kvällarna. Frukostutbudet var jättebra. Det fanns inget som jag saknade. Åt man före 7:30 serverades kontinental frukost. Mellan 7:30-9:30 serverades english breakfast med varma rätter.
Jag kan verkligen rekommendera den lilla restaurangen som har bra priser. Perfekt att äta när man är trött efter en hel dag i London.
Vi kommer definitivt att bo på Windermere igen nästa gång vi åker till London.

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Equinoxe_xx
Emily H, Co-Owner på The Windermere Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2017

Hej Equinoxe_xx

Tack för att du väljer att bo på The Windermere. Vi är mycket glada över att du haft din vistelse. Vi hoppas att det hjälper dig planera för en annan underbar besök.

The Windermere
T: +44 (0) 207 834 5163
E: reservations@windermere-hotel.co.uk

Omdömet skrevs 2 december 2016 från mobil enhet

Mycket bra läge i ett lugnt område med bra restauranger inom 5 min gångavstånd & 8 min promenad från Victoria station, kan varmt rekommendera detta.
Ett stort plus för personal & bemötande & att frukosten var helt ok.
Kommer garanterat att återkomma vid nästa besök av London.

Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack Stefan L
Emily H, Co-Owner på The Windermere Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2016

Tack för dina vänliga ord. Vi är mycket glada över att du haft din vistelse. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka!

Co-Owner, The Windermere

Omdömet skrevs 3 september 2016 från mobil enhet

Windemere ligger på behagligt promenadavstånd från Victoria Station
Personalen på hotellet är mycket vänlig och hjälpsam
Standarden är utmärkt och frukosten riktigt bra
Allt i toppskick så hotellet kan varmt rekommenderas

Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack Ann-Sofi L
Emily H, Co-Owner på The Windermere Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2016

Kära Ann-Sofi

Tack för att du väljer att bo hos oss. Vi är mycket glada över att du haft din vistelse. Vi ser fram emot att träffa er igen.

Co-Owner, The Windermere

Omdömet skrevs 30 januari 2016 från mobil enhet

Ett riktigt bra hotell för priset. Personalen är super trevliga, hjälper gärna till med bokningar. Restaurangen är lite tom på folk men riktigt god engelsk mat. Nära till tunnelbanan/busstationen/tågstationer. Frukosten är nästan det bästa, alltifrån toast till full english breakfast. Återkommer mer än gärna!

Bodde här: januari 2016
Tack mammis76
Emily H, Co-Owner på The Windermere Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2016

Hallå mammis76

Tack så mycket! Vi hoppas att se dig igen för en annan trevlig vistelse.

Emily Hambi, The Windermere

Omdömet skrevs 21 januari 2015

Detta är en absolut pärla. Allt stämmer. Snyggt, prydligt, stiligt både ute och inne. Perfekt läge. Fantastisk service, mkt trevlig och hjälpsam personal. Riklig frukost och utomordentligt god middag. Om jag riktigt försöker gräva fram ngt negativt så var toaletten inte så varm som vi nordbor är vana vid men det är ju vanligt i England.

• Bodde här: januari 2015, reste med familjen
Tack Annikka J