Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Vi hade ringt innan och ville ha bubbel på rummet. Men när vi kom så fanns det inte. Då frågade vi om vi kunde få beställa upp, men personalen var otrevlig och sa att vi kunde gå över gatan och köpa eller köpa som vanligt från baren. Så de var en miss.
Det var kallt i korridoren och vi fick värma upp rummet varje dag, för städaren sänkte temperaturen varje dag, trotts att vi höjde den.
Frukosten var god, vi tig stora menyn så vi kunde äta av allt.
Ligger bra till och är helt klart ett prisvärt hotell. Kan definitivt tänka mig att åka tillbaka.
Hårda men sköna sängar.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack stalis82
Omdömet skrevs 27 februari 2018

Familj bestående av två vuxna och två tonårsbarn bodde i ett rymligt rum med två dubbelsängar och hyfsat modernt badrum. Välstädat och fräscht, handdukar byttes varje dag. Frukostbuffé ingick, betydligt högre klass än vad vi förväntat oss; hash browns blev barnens favorit. Perfekt läge vid Themsen, kloss med flera av Londons främsta utflyktsmål: London Eye, the Dungeon, Sea Life London Aquarium, Shrek the Adventure, Big Ben, m fl. Nära knutpunkterna Waterloo och Westminster, med bra tunnelbaneförmindelser. Även bekvämt gångavstånd (om man vill) till ex vis Trafalgar Square, Leicester Square, Covent Garden, mm. Sammanfattningsvis: riktigt mycket för pengarna, och vi kommer gärna tillbaka igen!

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack niclasl807
Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Väl beläget hotell nära sevärdheter som London Eye och Big Ben. Lagom promenadavstånd till de mest nödvändiga. Vi bodde fyra personer i ett rum och minstingen fick extra säng, fungerade väl för oss. Rummet var fräscht, välstädat varje dag, handduks byte även det dagligen om så behövdes - verkligen bra städservice av rummet!!
Dessutom måste jag påpeka att air condition fungerade utmärkt och gick att tittrera upp till behaglig nivå (något som sällan fungerat vid andra hotellbesök).
Frukosten var bra, personalen trevlig och tillmötesgående. Vi upplevde det lättåtkomlig de vardagar vi var där men på helgen var det väldigt trångt och kö för att överhuvudtaget komma in till restaurangen. Utbudet på frukosten är litet, mycket är fläsk-baserat tyvärr vilket är ett minus då på de flesta ställen vi besökt finns iallafall ett pålägg av annat köttslag, ost fanns det men det tröttnar man på efter flera dagar med samma. Jag saknade det traditionella kokta ägget och överhuvudtaget fanns inga grönsaker alls vilket var minus. Det var begränsad åtkomlighet åt kaffemaskinen, apparaten var väldigt hårt belastad och man fick stå väldigt länge för att få sin kopp the eller kaffe tyvärr.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack a_dtc
Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Ett helt ok hotell som ligger nära knutpunkten Victoria station, bra om man vill åka mycket tunnelbana, däremot inte så nära om man vill promenera runt i London. Ganska långt till London eye tex men fint promenadstråk längst med floden. Restaurangen var sådär, frukosten typiskt engelsk, inte Continental som de säger, finns typ smör och jam till franskbröd som pålägg...... en av kvällarna ville vi göra det enkelt för oss och äta på hotellresturangen vid ca 20 men då blev vi ombedda att komma tillbaka om en timme då de hade fullt upp och inte tid för oss också, vi var hungriga och trötta efter en dag på vift i London vilket vi sa men det hjälpte inte. Vi fick gå till närbelägna subway för att inte hungra ihjäl........

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Anna G
Omdömet skrevs 6 november 2016 från mobil enhet

Jättebra och stort rum. Sköna dubbel sängar. Alla fyra fick sova i en riktig säng för ovanlighetens skull. Ungarna brukar ju annars få någon bäddsoffa eller extrasäng. Rent och fräscht överallt.

Personalen var vänlig och hjälpsam. Vi ville ha fler täcken. Ringde ned och fem minuter senare hade vi extra täcken.

Läget är perfekt! Precis vid london eye och Big Ben men ändå på en väldigt lugn gata.

Det enda vi saknade var egentligen lite bättre frukost. Det var mycket sötsaker och stekt mat. Lite ost och nån grönsak hade varit trevligt.

Tips. Restaurangen Locale tvärs över gatan hade väldigt god mat. Kan vara bra att boka bord dock eftersom det är ett poppis ställe.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack elliefredriksson