Hampton
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 410 US$/natt.

• Pool
Novotel
  • Pool
Rhodes Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 118 US$/natt.

Strand Palace Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 234 US$/natt.

Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Ett boende med utsikt över Hyde Park. Fräscht och nyrenoverat, med en inbjudande lyxig entré.
Rummet var lagom rymligt , fin interiör och fräscht badrum. Skön säng!
Känslan av hela hotellet var superb och du som gäst blev väldigt väl behandlad.

Det lilla extra var att städerskan inför varje kväll/natt städat i ordning rummet inför natten, med vatten vid sängkanten, innetofflorna framtagna och morgonrockarna upphängda.

Läget, ca 10-15 min promenad till marble arch. Men med tillgång till subway 70 m bort och cykelstation ännu närmre tar man säg lätt runt hela London utan problem.
Att cykla i London är dessutom vårt största tips att ta sig runt, smidigt och billigt.

Hotellet har flera restauranger varav vi åt på Nipa Thai. Så god, genuint thailändskt med extraordinär personal. Testa efterrätterna om inget annat.

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Linnea H
LancasterLondonHotel, Guest Relations Manager på Royal Lancaster London, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2018

Dear Linnea H,

I would like to personally thank you for taking the time to give us such lovely feedback. It's great to know you were impressed with the quality of our newly refurbished bedrooms, your dining experience at Nipa and our attentive turn down service by our Accommodation service team. I am pleased to share your kind comments with rest of the team and I look forward to welcoming you back in the near future.

Kind regards,
Namfon Klanarong

Omdömet skrevs 23 oktober 2017

Har svårt att komma på något negativt. Jättefint rum, superskön säng, fantastisk mat inklusive afternoon tea (som verkligen var lyxig och generös), trevlig personal. Lägg därtill ett jättefint läge. Som sagt, svårt att se något negativt.

• Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
Tack fhebe
Omdömet skrevs 28 september 2017 från mobil enhet

Fina rum, bekväma sängar, god frukost och trevligt bemötande! Ger även möjlighet till en tur i fina Hyde park - rekommenderas varmt! Nära till Paddington station, 7 min promenad typ och likaså promenadavstånd till Oxford street om man önskar.

Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack Paula S
LancasterLondonHotel, Guest Relations Manager på Royal Lancaster London, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2017

Dear Paula S,

Thank you very much for choosing to stay at Royal Lancaster London on your recent visit. I really appreciated that you have taken your time to let us know that how much you enjoyed your stay and like our hotel location.

I look forward to welcoming you back soon.

Kind regards,
Namfon Klanarong

Omdömet skrevs i går från mobil enhet

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Omdömet skrevs för 2 dagar sedan

Tips för att välja rum: The rooms are quite small so try for an upgrade
  • Bodde här: juli 2018, reste med familjen