Omdömet skrevs 23 juni 2018

hotellet såg flott ut, men vi fick ett rum på markplan med fönster till bakgården där det var av/på lastning till hotellet, ett himla liv och skrammel med pallar!! sedan reserverade dom 363,10kr som jag skulle få tillbaka?? fick 239,15 såg jag på kontot när jag kom hem??

Bodde här: juni 2018
1  Tack solweiglundqvist
Omdömet skrevs 28 maj 2018 från mobil enhet

Bra hotell. Nöjda med läge, frukost, rum och personal. Nära lancaster gate tunnelbana. Hyde Park rätt över gatan. Nu gillar vi inte pianospel så det blev inget stopp i hotellbaren. Vi kan tänka oss att bo här igen.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
1  Tack Tapas912
Omdömet skrevs 29 april 2018 från mobil enhet

Några dagar i London har gett mersmak! Vi bodde på Corus Hotel Hyde Park. Från restaurangen kan man se rakt in i Hyde Park o ett par gånger gjorde vi sköna promenader. På ena sidan finns Royal Albert Hall på gångavstånd från hotellet. Många andra sevärdheter är lätta att må med Hop on Hop off - bussar som stannar väldigt nära hotellet. Där finns också lokalbussar o tunnelbanan inom 2-300 m. Hotellet var mycket trivsamt och med vänlig o hjälpsam personal både i restaurang o förövrigt. Rekommenderas!

Bodde här: april 2018, reste som ett par
1  Tack kaffeote
Omdömet skrevs 22 april 2018

Ett så fint hotell som ligger så fint intill Hyde Park. Du har en ca 20 min promenad genom Hyde Park så är du i Kensington , 20 min åt vänster så står du på Oxfordstreet o går du till höger når du NottingHill o Portobelloroad på 20 min.Är vädret fint så rekommenderas en promenad i Hyde Park.Hotellet är så fint o välskött samt har en underbar personal som gör det lilla xtra för att du skall trivas o känna dig välkommen.Jag har jobbat inom Hotell i 25 år o bott på mycket olika hotell runt om i världen o detta är bland det bästa jag bott på.Jag rekommenderar att välja till frukost för den är värd var enda krona.

Bodde här: april 2018
Tack pinglan64
Omdömet skrevs 7 april 2018 från mobil enhet

Första resan till London gav mersmak. Bodde på Corus hotell Hyde park. Hotellet var bra och låg nära tunnelbanestation och Hyde park. Hotellet har bra standard vi bodde i ett viceroy rum vilket rekommenderas. Frukost bra med mycket att välja på.

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack Per C