Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (2 789)
Filtrera omdömen
2 789 resultat
Medlemsbetyg
1 166
1 113
341
111
58
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 166
1 113
341
111
58
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 789 omdömen
Omdömet skrevs 18 februari 2019 från mobil enhet

Okej rum. Dålig belysning i badrummet tyvärr. Frukosten var väldigt bra. Läget var inget vidare. Men måste säga att det var prisvärt. Det är väldigt smidigt att ta sig in i centrum. Städservicen var bra. Det skedde däremot en väldigt konstig sak. Ett glas låg i toastolen. Annars inget.

Datum för vistelsen: februari 2019
Restyp: Reste med familjen
Tack Resefranz
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SumitC482, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel London - Hyde Park, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2019
Google-översättning

Dear Resefranz, thank you for your feedback. We are happy to read that you enjoyed the hotels breakfast and found the location and cleaning to your satisfaction. Please accept our apology for the concerns you highlight herein, feedback will be shared with the departmental managers and we will ensure this is not repeated. Thank you again for choosing to stay with us and we hope you will give us another opportunity

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 december 2018

Ganska trist hotell men trevlig personal. Tråkig matsal, trångt mellan borden. Vänliga små damer som servade vid borden. Okej frukost. Matsalen upptagen av privata kalas flera gånger. Ingen trevlig loung att sitta och fika i. Små rum men rent. Saknade krokar att hänga handdukarna på. Dålig avrinning i handfat och dusch. Sköna sängar. Tyst.

Datum för vistelsen: december 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Tack Adventure10703907269
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SumitC482, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel London - Hyde Park, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2018
Google-översättning

Dear Adventure10703907269, thank you for sending through your feedback. We are glad that you found the cleanliness of the hotel and staff service to your satisfaction. We take on board your other comments and hope to get another opportunity to serve you.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 23 november 2018 från mobil enhet

Vi kom flygandes från olika håll och sammanstrålade här. Bra rum med kaffemaskin och en modern radio så man kunde ladda mobilen utan adapter. Mycket bra frukost, omeletten jag beställde var supergod. Nära till Portobello Road och Notting Hill. Bra restauranger i närheten.

Datum för vistelsen: november 2018
Restyp: Reste med familjen
Tack Dalkulla55
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SumitC482, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel London - Hyde Park, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2018
Google-översättning

Dear Dalkulla55, thank you so much for this splendid feedback. We are most pleased to read that you enjoyed your stay and thank you for highlighting the many reasons for any traveller to make Doubletree by Hilton Hyde Park their preferred choice. We hope we will be your choice when you return.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

Bodde här ett par nätter under ett sportevenemang. Välkomnades med en chokladkaka vid incheckning. Väldigt litet rum men rena och fräscha. För att kosta så pass mycket blev jag chockad av den dåliga ljudisoleringen. Hörde folk i korridoren hela tiden. Dessutom var det en gäst som envisades med att spela fiol tidig morgon. Påtalade oljuden till receptionen utan åtgärd. Tycker hotellet inte kändes så hemtrevligt. Inga bra gemensamma ytor. Kommer ej bo här igen.

Plus ges till läget. Nära tunnelbana och Hyde Park.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Restyp: Reste ensam
Tack davidaP9492DF
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Sumit C, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel London - Hyde Park, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2018
Google-översättning

Dear Guest, please accept our apology for the challenges that you highlight herein. I can assure you that we had not commissioned anyone to play violin in the morning(s). I would be grateful if you can spare sometime so I can understand your comments better, request you to email me directly on gm@doubletreelondonhydepark.co.uk so we can agree a mutually convenient time. We are grateful for your business and hope to welcome you back soon.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 september 2017

Setvice var utomordentligt bra. Väldigt bra service av Athaur Rahman som hjälpte två stackars resenärer i kris. Glada över dagens escapader kom vi tilbaka och trodde baren var öppen. Men så var inte fallet. Då hjälpte han oss tillrätta med problemet.

Datum för vistelsen: september 2017
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Tack MagnusandRobert
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Sumit C, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel London - Hyde Park, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2017
Google-översättning

Dear Magnus and Robert
thank you so much for your kind words, I sure will share your feedback with Athaur and hope to see you back very soon

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen