Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
DoubleTree by Hilton London Ealing
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Hotell i närheten
Visa hotell
Hotel 55(London)
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Hotel Xanadu(London)
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Restaurang
  • Bar/lounge
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Restaurang
  • Rumservice
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
A To Z Hotel(London)
Visa hotell
Omdömen (2 091)
Filtrera omdömen
2 091 resultat
Medlemsbetyg
945
766
260
77
43
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
945
766
260
77
43
Läs vad resenärer säger:
FiltreraAlla språk
Listan uppdateras ...
2126 av 2 091 omdömen
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 8 2017 från mobil enhet

Bodde här: Juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Matthew W, General Manager på DoubleTree by Hilton London Ealing, svarade på det här omdömetSvarade juli 11 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 5 2017

  • Bodde här: Juni 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Matthew W, General Manager på DoubleTree by Hilton London Ealing, svarade på det här omdömetSvarade juli 6 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 4 2017

  • Bodde här: Juli 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Matthew W, General Manager på DoubleTree by Hilton London Ealing, svarade på det här omdömetSvarade juli 6 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 3 2017

  • Bodde här: Juni 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Matthew W, General Manager på DoubleTree by Hilton London Ealing, svarade på det här omdömetSvarade juli 4 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 3 2017 från mobil enhet

Bodde här: Juli 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Matthew W, General Manager på DoubleTree by Hilton London Ealing, svarade på det här omdömetSvarade juli 4 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen