Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 157)
Filtrera omdömen
2 157 resultat
Medlemsbetyg
970
791
269
81
46
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
970
791
269
81
46
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
2631 av 2 157 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Matthew W, General Manager på DoubleTree by Hilton London Ealing, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 juli 2017

  • Bodde här: juni 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Matthew W, General Manager på DoubleTree by Hilton London Ealing, svarade på det här omdömetSvarade 6 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Matthew W, General Manager på DoubleTree by Hilton London Ealing, svarade på det här omdömetSvarade 6 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 juli 2017

  • Bodde här: juni 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Matthew W, General Manager på DoubleTree by Hilton London Ealing, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Matthew W, General Manager på DoubleTree by Hilton London Ealing, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen