The Arch London(London)
  • Pool
Rhodes Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 115 US$/natt.

Dukes Hotel(London)
  • Restaurang
Strand Palace Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 245 US$/natt.

The Stafford London(London)
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Dugligt hotell med bra läge. Frukosten var helt okej, men runt 9 var det mycket folk och väntan på ledigt bord uppstod. Vid 8 var det behagligare. Rummet var enkelt med sköna sängar och nyrenoverat badrum. Möblerna i övrigt var äldre och heltäckningsmattan hade varit med ett bra tag.

Närheten till Paddington station och Heathrow, busshållplats Lenster Terrace och tunnelbanestation Lancaster Gate var helt klart ett plus. Personalen var trevlig och gav god service.

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Christina E
Linda M, Guest Relations Manager på Lancaster Gate Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2018

Christina, Thank you for taking the time to review the Lancaster Gate Hotel after your recent stay with us.

We were delighted to hear that our location was great for you and our staff were friendly and approachable.

We were disappointed to hear your comments regarding the room. The Hotel is currently undergoing a refurbishment project of all our bedrooms, which some rooms have not been completed as yet.

Once again we thank you for taking the time to review the Lancaster Gate Hotel, and we hope to have the opportunity to welcome you back.

Omdömet skrevs 28 november 2017

Trevlig personal. städning ok .När man kom ut ur hissen fanns det en dålig lukt, som säkert härrör från alla heltäckningsmattor ( sjätte vån) Bra sängar
Frukosten var inte bra , dålig kvalitet Inget gott kaffe
Inget hotell som vi återvänder till

• Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Ralph H
Omdömet skrevs 23 november 2017 från mobil enhet

Var här med min sambo och stannade 2 nätter. Är ju såklart ganska typiskt engelsk standard men vart positivt överraskad!
Rummet var lagom stort, lite gammalt men ändå fräscht. Adapter fanns att låna i receptionen för 5 pund deposition.
Frukosten var också helt okej. Fanns lite blandad varm mat, bröd, Youghurt. Och bra service.
Personalen var hjälpsam och trevliga.
Läget var superbra! Tog kanske 15 min att gå i till Oxford street. Man kunde även gå in i Kensington park och Hyde park och gå via dom. Är ni här under julen så rekommenderar jag marknaden Winter Wonderland i Hyde Park! Och en morgonpromenad i Kensington Park.
Finns även 2 undergroundstationer i närheten av hotellet.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack MikaelaSthlm
Omdömet skrevs 15 augusti 2017 från mobil enhet

Hotellet är av typisk engelsk standard. Rummen hade behövt en renovering och badrummet är slitet. Vårt rum var däremot fräscht och sängarna komfortabla. AC var väldigt bra och städningen likaså. Personalen i receptionen var tillmötesgående och smidig. Däremot var frukosten under förväntan. Utbudet var smalt och passade ej en internationell besökare. Saknade variation i utbudet samt att saker ofta var slut och fylldes inte på. Matsalen var också mycket stimmig och trång samt personalen stressad och stundtals otrevlig. Wi-FI var gratis med dåligt. Överlag ett prisvärt hotell med få brister men jag kommer återvända.

Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack Julia C
Linda M, Guest Relations Manager på Lancaster Gate Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2017

Julia C thank you reviewing the Lancaster Gate Hotel.

We were pleased to read that overall you thought the hotel was a good value hotel and that you would choice to stay with us again.

We were surprised to read your comments about breakfast and the waiting staff, as we typically receive positive feedback for the variety on offered and the service provided.
Please be assured that all your comments have been duly noted and corrective action has been taken where necessary.

Once again thank you for your review and we hope to meet your expectations in all areas on your next stay with us.

Omdömet skrevs 9 maj 2017

Ett hotell över förväntan. Med tanke på det bra priset, blev vi positivt överraskade av standarden. Vi bodde i ett rum med en dubbelsäng och en enkelsäng. Inget större fel på sängarna. Kanske lite hårda, men det beror ju på vad en är van vid. Det var rent och fräscht.

Frukosten var även den helt klart över förväntan. Det var en buffé med bra utbud. Självklart har det och göra med vad en har för nivå. Men vi hade trott att vi på sin höjd skulle få toast med sylt. Men det fanns massor av gott!

Hotellet ligger ett stenkast från Hyde Park. Därför kan en välja att gå igenom parken för att ta sig in mot centrum. Väljer en att gå längs vägen tar det ca 20min att ta sig till Oxford Street. Nära och bra!

• Bodde här: juni 2016, reste med vänner
Tack Anna E
Linda M, Guest Relations Manager på Lancaster Gate Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2017

Anna E tack för att du tog dig tid att granska Lancaster Gate Hotel efter din vistelse hos oss i maj.

Det var fantastiskt att läsa dina kommentarer om frukosten och att hotellet överträffade dina förväntningar.

Det är alltid givande att få en positiv recension som din och vi hoppas kunna få möjlighet att välkomna dig tillbaka till Lancaster Gate Hotel vid ditt nästa besök i London.