Omdömet skrevs 6 april 2018 från mobil enhet

Ett hotell som absolut rekommenderas. Bra rum, tyst o lugnt, kanonfrukost( vi är kräsna). Mycket bra för familjer med barn. Ligger väldigt bra med restauranger runt omkring, likaså ligger en Underground station väldigt nära hotellet så du snabbt kommer till andra delar av London.

Bodde här: april 2018, reste med familjen
Tack Goran G
Gianlu0901, Guest Relations Manager på Crowne Plaza London Kensington, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2018

Dear Goran G,

Thank you for taking the time to share your experience with Tripadvisor. It is always a great pleasure to read feedback such as yours and I am thrilled to hear that you enjoyed the hotel, the service and our location.

I will make sure to pass on your comments to the team and we all look forward to welcoming you back again soon.

Yours sincerely,

Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi bodde här över påsk 2018 och var helnöjda med de fräscha rummen samt närheten till tunnelbanestationen Black Friars.
Dessutom var det gångavstånd till många sevärdheter också om man vill slippa trängseln på tunnelbanan.

Bodde här: april 2018, reste med familjen
Tack Lejnaah
Omdömet skrevs 16 december 2017 från mobil enhet

Hotellet har bra läge precis vid tunnelbanan, god frukost och väldigt hjälpsam och trevlig personal. Det finns många bra restauranger i området, vilket är bra när man reser med familjen. Boka restaurangbesöket i förväg. Rekommenderar detta hotell varmt.

Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack Sarah R
Gianlu0901, Guest Relations Manager på Crowne Plaza London Kensington, svarade på det här omdömetSvarade 26 december 2017

Hej,
Tack för din trevliga recension på Tripadvisor. Det glädjer oss verkligen att höra att ni hade en bra vistelse!
Önskar er en fortsatt härlig vinter och varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 12 december 2017

Hotellet ligger smidigt till vid Gloucester road tunnelbanestation som trafikeras direkt ifrån Heathrow.

Vi bodde i ett rum mot trädgården och det var tyst och trevligt. Personalen var hjälpsam och trevlig. I club loungen så serverades en bra frukost (samma som i matsalen) med godkänt utbud.

Tips för att välja rum: Rum mot trädgården är tysta
  • Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack TravellingPoh
Gianluca B, Guest Relations Manager på Crowne Plaza London Kensington, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2017

Kära TravellingPoh,

Tack för dina fina ord gällande vår hotel! Vi är glada att du valde att bo hos oss och hoppas att se dig snart igen!

Tack!

Omdömet skrevs 13 juli 2017

Vi bodde hela familjen på Crowne Plaza en weekend i mars och var supernöjda! Hotellet ligger i ett trevligt område, centralt och nära tunnelbanan. Vi hade ett fräscht rum i etage med bäddsoffa på nedervåningen, dubbelsäng och badrum på övervåningen. De tillhandahåll små roliga artiklar som vanligtvis inte finns på hotell, bl a minisprayflaskor med eterisk rogivande olja att spraya på kudden för god nattsömn.

Det ingick tillgång till loungeutrymme med fri dryck och snacks samt två speldatorer som barnen kunde roa sig med en stund på kvällen.

Frukosten åts i loungen och var suverän. Det fanns en standard engelsk frukost som stod framme och utöver det så beställde man varm mat vid bordet. De gjorde även havregröt vid förfrågan. :)

Personalen var överlag bra men det var en mörkhårig kvinna som serverade frukosten som var exeptionellt serviceminded. Hon var snabb, effektiv och så trevlig. När hon insåg att jag var väldigt förtjust i de små pyttemarmeladburkarna som serverades vid frukosten så gav hon mig några burkar att ta med som souvenir.

Vi glömde en jacka vid vistelsen och jag ringde när vi kom hem för att se vad det skulle kosta att skicka den till oss. Det visade sig inte vara värt det men kvinnan som hjälpte mig var också otroligt hjälpsam. När jag sa att jackan inte var värd kostnaden så ville hon ringa nästa dag igen för att ge mig lite tid om jag skulle ändra mig.

Vi var jättenöjda med allt.

• Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Tack Veronica J
Gianluca B, Guest Relations Manager på Crowne Plaza London Kensington, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2017

Dear Veronica J,

I was thrilled to read your review of your recent stay with us, it is delightful to see you have enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to share your comments on TripAdvisor – I am excited to mention your glowing feedback with the entire team.

We very much look forward to having you with us again in the near future.

With my best wishes,