Omdömet skrevs 23 december 2017 från mobil enhet

7 kompisar på pub/fotbollsresa blev mycket väl mottagna på denna lilla hotellpärla i närheten av Paddington station och ett antal trevliga pubar. OK rum, bra frukost och inte minst hjälpsam personal när våra fotbollsbiljetter tog tid på sig att anlända. Rekommenderas!

Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack Hiotompa
Mongolianeye, Manager på Mitre House Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 december 2017

Thank you for your favourable review.
Hope your team won! Merry Christmas.

Omdömet skrevs 16 december 2017 från mobil enhet

Väldigt kallt rum, dragigt från fönster. Låg standard. Omodern dusch och toalett. Vanlig engelsk frukost, ingen frukt och grönsaker. Bönor, bacon och ägg, juice, te och rostat bröd. Funkar för en natt, men blir det fler nätter så lägg till lite för att få bättre standard.

Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack Renita T
Mongolianeye, Manager på Mitre House Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2017

Dear Renita,
Thank you for your review.
we are sorry that the breakfast was not up to your usual tastes. We have many guests that enjoy English Breakfasts and should you wish for fruit and vegetables these are available to buy from the many convenience stores that are open until midnight 7 days a week in the neighborhood. Our cooked breakfast is included in the price of the room which is becoming more of a rarity. Perhaps you will get a wider selection in hotels where you have to pay extra for breakfast.
Any issue that include draughts or bathroom malfunctions should have been reported to the reception so that we could have made you more comfortable. Our records show this was not the case and you have chosen to air your grievances online.

Omdömet skrevs 29 november 2017 från mobil enhet

Ett trevligt hotell med bra läge nära Paddington station och Hyde Park. Små men rena rum. Trevlig betjäning vid in- och utcheckning. Hotellet har en bra bar med hyfsat utbud och bra priser. I området finns flera bra restauranger och pubar. De flesta till rimliga priser.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack johnas m
Mongolianeye, Manager på Mitre House Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 november 2017

Dear Reviewer,
Thank you for your kind words.

Omdömet skrevs 18 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell centralt beläget nära Paddington station. Frukosten var kanon bra. Servisen o personalen var väldigt bra.
Många trevliga pubar i närheten. Rum med toa och dusch. Trevlig bar på hotellet.

Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
Tack Håkan J
Mongolianeye, Manager på Mitre House Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2018

Dear Mr Janevret,
Thank you for taking the time to write a nice review.

Omdömet skrevs 25 augusti 2017 från mobil enhet

Vi bodde på Mitre House Hotel i 3 nätter i ett trippel rum, 1 dubbelsäng och en enkel säng. Så här i efterhand skulle jag ha bokat 3 singel sängar istället. Jag och dottern sov i dubbelsängen och sambon i enkel sängen, det gick bättre än att två vuxna sov i dubbelsängen.
Stort badrum med toalett och badkar/dusch.
Rummet hade utsikt mot gatan men det störde inte oss då det inte var någon trafik på nätterna.
Det ingick frukost vilket var väldigt uppskattat, då vi gav oss iväg direkt på förmiddagen på olika aktiviteter.
Typisk engelsk frukost som man verkligen blev mätt av.
Personalen väldigt trevlig och hjälpsam.
Läget är super! Nära till Paddington station , Hyde Park samt massor av restauranger och caféer.

Detta är inget 5 stjärnigt hotell man får det man betalar för.
Vi skulle absolut kunna tänka oss att bo där igen.

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack Sari K

Thank you for your nice review. Getting what you pay for is not a bad thing. Not getting what you pay for is much worse.