Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 177 US$/natt.

The Arch London(London)
Rhodes Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 107 US$/natt.

Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 237 US$/natt.

Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 199 US$/natt.

Corinthia Hotel London(London)
The Stafford London(London)
The Savoy(London)
Omdömet skrevs 27 februari 2018

Vi skulle bo på detta hotell men fick boka om när vi väl va framme. Rummen var alldeles små och väldigt kalla. Sängarna var en katastrof detta är anledningen till att vi valde att byta. det är typ 120-130 säng max, två personer får inte plats på deras sängar. Vi fick även se ett delux rum som även här var sängen alldeles för liten den enda skillnaden var att rummet var större. Istället för att personalen valde att avboka vårt hotell och att vi blev utan boende när vi kom till London kunde de faktiskt ha hanterat det på ett mer professionellt sätt. Inget hotell att rekommendera eller trevlig personal. tror enda anledningen till att hotellet fått 4 stjärnor är pga poolen, men den rä ingen höjdare heller.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Sejla B
Omdömet skrevs 12 januari 2018

Ett rent och snyggt hotell med trevlig personal. Såväl incheckning som utcheckning gick oerhört smidigt. Det står alltid fräsch dryck i tank med rena glas i foajén och personalen svarar gärna på frågor. Rummet var fräscht och frukostbuffen var väldigt generös med mycket att välja på när det gäller såväl varmt som kallt, pålägg som dryckesalternativ. Vi kommer mer än gärna tillbaka.
Vi hann inte nyttja poolen i källaren men den såg också trevlig ut. Hade vi haft barnen med på resan hade vi garanterat spenderat en hel del tid i poolen.

• Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack Pernilla A
Omdömet skrevs 13 maj 2017 från mobil enhet

Vi bodde där 4 nätter och hade rum ut mot gatan, man får räkna med lite ljud men det var helt okej. Både rummet och badrummet var ganska litet och kändes slitet men välstädat. Sängen skön, men kuddarna höga. Frukostbuffé var prisvärd och fyllde vårt behov av en varierande kost med bla både, frukt, bröd, äggröra och pålägg samt kaffe och fikabröd.
Gångavstånd till Oxford Street och till Hyde Park om man vill promenera, annars nära till både buss och tunnelbanestation. Efter en dag med många intryck och långa promenader var det skönt att avsluta kvällen i den varma poolen! Vi har inget att anmärka på, och bor gärna där igen.

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Catrine J
Omdömet skrevs 25 januari 2017 från mobil enhet

Här har jag bott två gånger innan och har ett besök inbokat,redan nästa månad. Visst,det är väldigt små rum,men det är fräscht. Och frukosten är den bästa,som vi har ätit,om man jämför andra Hotell frukostar. Mycket extra,inte bara kaffe och rostat bröd.

Bodde här: februari 2016, reste med vänner
Tack Gunilla S
Omdömet skrevs 25 november 2016

Bra hotell till ett ok pris för att vara London. Ligger lugnt och skönt på en liten tvärgata vid Hyde Park. Bra bussförbindelser. Frukost ingick för oss och den var helt ok. Något utplockad om man kom efter 9.
Inte ett jättecharmigt hotell, men för en weekend när man ändå inte är på rummet/hotellet så mycket så är det perfekt.

• Bodde här: oktober 2016, reste med familjen
Tack Therése A