Omdömet skrevs 27 februari 2018

Vi skulle bo på detta hotell men fick boka om när vi väl va framme. Rummen var alldeles små och väldigt kalla. Sängarna var en katastrof detta är anledningen till att vi valde att byta. det är typ 120-130 säng max, två personer får inte plats på deras sängar. Vi fick även se ett delux rum som även här var sängen alldeles för liten den enda skillnaden var att rummet var större. Istället för att personalen valde att avboka vårt hotell och att vi blev utan boende när vi kom till London kunde de faktiskt ha hanterat det på ett mer professionellt sätt. Inget hotell att rekommendera eller trevlig personal. tror enda anledningen till att hotellet fått 4 stjärnor är pga poolen, men den rä ingen höjdare heller.

Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack Sejla B
Omdömet skrevs 12 januari 2018

Ett rent och snyggt hotell med trevlig personal. Såväl incheckning som utcheckning gick oerhört smidigt. Det står alltid fräsch dryck i tank med rena glas i foajén och personalen svarar gärna på frågor. Rummet var fräscht och frukostbuffen var väldigt generös med mycket att välja på när det gäller såväl varmt som kallt, pålägg som dryckesalternativ. Vi kommer mer än gärna tillbaka.
Vi hann inte nyttja poolen i källaren men den såg också trevlig ut. Hade vi haft barnen med på resan hade vi garanterat spenderat en hel del tid i poolen.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack PernillaA321
Omdömet skrevs 13 maj 2017 från mobil enhet

Vi bodde där 4 nätter och hade rum ut mot gatan, man får räkna med lite ljud men det var helt okej. Både rummet och badrummet var ganska litet och kändes slitet men välstädat. Sängen skön, men kuddarna höga. Frukostbuffé var prisvärd och fyllde vårt behov av en varierande kost med bla både, frukt, bröd, äggröra och pålägg samt kaffe och fikabröd.
Gångavstånd till Oxford Street och till Hyde Park om man vill promenera, annars nära till både buss och tunnelbanestation. Efter en dag med många intryck och långa promenader var det skönt att avsluta kvällen i den varma poolen! Vi har inget att anmärka på, och bor gärna där igen.

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack 19catrinej
Omdömet skrevs 25 januari 2017 från mobil enhet

Här har jag bott två gånger innan och har ett besök inbokat,redan nästa månad. Visst,det är väldigt små rum,men det är fräscht. Och frukosten är den bästa,som vi har ätit,om man jämför andra Hotell frukostar. Mycket extra,inte bara kaffe och rostat bröd.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack Gunilla S
Omdömet skrevs 25 november 2016

Bra hotell till ett ok pris för att vara London. Ligger lugnt och skönt på en liten tvärgata vid Hyde Park. Bra bussförbindelser. Frukost ingick för oss och den var helt ok. Något utplockad om man kom efter 9.
Inte ett jättecharmigt hotell, men för en weekend när man ändå inte är på rummet/hotellet så mycket så är det perfekt.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Therése A