Omdömet skrevs 6 april 2016 från mobil enhet

På vår resa med bästisen,perfekt. Har bott här tidigare med familjen och tyckte då att detta hotell var trevligt. Trevlig personal och rummet fräscht å ljust. Hotellet ligger en kort promenad från allt. Det enda som känns sådär är dessa heltäcknings mattor,men det är ju en smak sak.

Datum för vistelsen: april 2016
Tack Carolina W
Omdömet skrevs 28 januari 2016

Vi reste hit under Kristihimmelfärds 2015 och hade en väldigt trevlig upplevelse. Personalen var hjälpsam och hjälpte oss med resturanger, snabbaste vägen till platser etc. Hotellet ligger väldigt centralt utan att för den skull vara stökigt eller för mycket i centrum. Hotellet ligger på en sidogata, väldigt nära Oxford street och de andra stora gatorna. Vi tog taxi en enda gång under hela resan, resten gick vi! Det enda som inte var bra var att frukost inte ingick i priset, vilket jag tycker det bör göra för ett dyrt hotell.

Datum för vistelsen: maj 2015
Tack RebeccaNjuni
Omdömet skrevs 10 oktober 2015

Detta hotell är av toppklass och rekommenderas om man ska bo centralt i London. Personalen är proffsig, rummen är stora och fräscha. Frukosten är mycket bra. Man har gångavstånd till det mesta. Läget är centralt men lugnt och tyst ändå. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: december 2014
Tack Raicevic-Rosqvist
Ian P, General Manager på London Marriott Hotel Grosvenor Square, svarade på det här omdömetSvarade 14 oktober 2015

Dear Raicevic-Rosqvist

Thank you for taking the time to review your recent stay on TripAdvisor. We are delighted that your stay with the London Marriott Hotel Grosvenor Square was enjoyable.

Everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience and your feedback is extremely valuable. We truly appreciate you sharing your thoughts with us so that we may continue to deliver exceptional service in the future.

Kind Regards
Ian Pask

Omdömet skrevs 30 oktober 2014 från mobil enhet

Här ska man bo om man vill slippa ta tunnelbanan till Londons alla sevärdheter och shopping. Hotellet är placerat så att det är gångavstånd till allt som man kan tänka sig. Rummet är ljust och rent. Vi som har barn valde två dubbelsängar istället för ryggbrytande extrasängar. Det enda negativa är att frukosten inte är prisvärd.

Datum för vistelsen: oktober 2014
Tack Carolina W
Ian P, General Manager på London Marriott Hotel Grosvenor Square, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2014

Dear Carolina W

Thank you for taking the time to review our property on Trip Advisor following your recent stay with us.

I was very pleased that you found our location to be convenient for all the things you and your family wanted to do. Thank you for your feedback regarding breakfast, I do know that they constantly compare their pricing to our competition to ensure we are in line however I will pass this on the Senior Management of The Gordon Ramsay Maze Grill.

I do hope you return to stay with us on your return to London.

Kind Regards
Ian Pask

Omdömet skrevs 9 oktober 2014 från mobil enhet

Läget är mycket bra, rum + badrum fräscha och trevliga, skön säng. Men i övrigt känns hotellet lite halvsunkigt, åtminstone med tanke på priset. Hela hotellet stinker av parfym, så man undrar vilken lukt de försöker dölja.. Skulle definitivt avråda allergiker från att checka in här. Söker man ett riktigt bra förstaklasshotell i London skulle jag hellre rekommendera Hilton, lite längre ner på Park Lane.

Datum för vistelsen: oktober 2014
Tack Susbes