“Klanderfritt hotell”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 13 sidor till!
London Marriott Hotel Grosvenor Square
Rankad som nummer 368 av 1 077 hotell i London
Omdömet skrevs oktober 5 2016 från mobil enhet

Min erfarenhet är att hotellen i London brukar vara dyra och dåliga. Marriott vid Grosvenor Square är inte särskilt billigt, men kvaliteten på rum och lobby är mycket hög. Vi bodde tre vänner i en svit, prisvärt och bekvämt. I vårt pris ingick access till en VIP-del, där fanns kaffe, tidvis öl och vin, dessutom åt vi vår frukost där. Proffsig service och mycket välstädat. Kanonläge lugnt och supernära till allt! Rekommenderas!!!

Bodde här: Oktober 2016, reste med vänner
Tack forzavitabella

Omdömet skrevs april 6 2016 från mobil enhet

På vår resa med bästisen,perfekt. Har bott här tidigare med familjen och tyckte då att detta hotell var trevligt. Trevlig personal och rummet fräscht å ljust. Hotellet ligger en kort promenad från allt. Det enda som känns sådär är dessa heltäcknings mattor,men det är ju en smak sak.

Bodde här: April 2016, reste med vänner
Tack Carolina W
Omdömet skrevs januari 28 2016

Vi reste hit under Kristihimmelfärds 2015 och hade en väldigt trevlig upplevelse. Personalen var hjälpsam och hjälpte oss med resturanger, snabbaste vägen till platser etc. Hotellet ligger väldigt centralt utan att för den skull vara stökigt eller för mycket i centrum. Hotellet ligger på en sidogata, väldigt nära Oxford street och de andra stora gatorna. Vi tog taxi en enda gång under hela resan, resten gick vi! Det enda som inte var bra var att frukost inte ingick i priset, vilket jag tycker det bör göra för ett dyrt hotell.

• Bodde här: Maj 2015, reste som ett par
Tack RebeccaNjuni
Omdömet skrevs oktober 10 2015

Detta hotell är av toppklass och rekommenderas om man ska bo centralt i London. Personalen är proffsig, rummen är stora och fräscha. Frukosten är mycket bra. Man har gångavstånd till det mesta. Läget är centralt men lugnt och tyst ändå. Rekommenderas!

• Bodde här: December 2014, reste med familjen
Tack Raicevic-Rosqvist
Ian P, General Manager på London Marriott Hotel Grosvenor Square, svarade på det här omdömetSvarade oktober 14 2015

Dear Raicevic-Rosqvist

Thank you for taking the time to review your recent stay on TripAdvisor. We are delighted that your stay with the London Marriott Hotel Grosvenor Square was enjoyable.

Everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience and your feedback is extremely valuable. We truly appreciate you sharing your thoughts with us so that we may continue to deliver exceptional service in the future.

Kind Regards
Ian Pask

Omdömet skrevs oktober 30 2014 från mobil enhet

Här ska man bo om man vill slippa ta tunnelbanan till Londons alla sevärdheter och shopping. Hotellet är placerat så att det är gångavstånd till allt som man kan tänka sig. Rummet är ljust och rent. Vi som har barn valde två dubbelsängar istället för ryggbrytande extrasängar. Det enda negativa är att frukosten inte är prisvärd.

Bodde här: Oktober 2014
Tack Carolina W
Ian P, General Manager på London Marriott Hotel Grosvenor Square, svarade på det här omdömetSvarade november 11 2014

Dear Carolina W

Thank you for taking the time to review our property on Trip Advisor following your recent stay with us.

I was very pleased that you found our location to be convenient for all the things you and your family wanted to do. Thank you for your feedback regarding breakfast, I do know that they constantly compare their pricing to our competition to ensure we are in line however I will pass this on the Senior Management of The Gordon Ramsay Maze Grill.

I do hope you return to stay with us on your return to London.

Kind Regards
Ian Pask

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Londonhotell
Grosvenor House, A JW Marriott Hotel
Hyatt Regency London - The Churchill
Southbank
London Marriott Hotel County Hall
Visa priser

Besökt London Marriott Hotel Grosvenor Square? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om London Marriott Hotel Grosvenor Square

Adress: Grosvenor Square, London W1K 6JP, England (Tidigare Marriott London Grosvenor Square Hotel)
Region: Storbritannien > England > London > Mayfair
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 148 av Familjehotell i London
Nr 232 av Romantiska hotell i London
Nr 259 av Lyxhotell i London
Nr 313 av Affärshotell i London
Prisklass: 2 231 kr - 5 844 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — London Marriott Hotel Grosvenor Square 5*
Antal rum: 237
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Agoda, Ctrip TA, Booking.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med London Marriott Hotel Grosvenor Square. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Marriott London
London Marriott

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?