Omdömet skrevs 25 november 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med bra service. Vi blev först visade till rum i källaren men när vi var tveksamma så var det inget problem att få byta till rum på fjärde våningen istället. Personalen mycket hjälpsam med att bära bagage och hålla upp ytterdörren. Småsaker - men det känns som de bryr sig om gästerna.

Bodde här: november 2017
Tack Kristina M
Arpan G, Front Office Manager på Park Grand London Kensington, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2017

Dear Kristina M,

Thank you for sharing your kind words and wonderful review on your recent Park Grand Kensington experience.

I am delighted that you were moved to a room on a higher floor as per your liking and that you were pleased with the service our front office team has delivered.

We hope to have the pleasure of welcoming you back again on your next visit to London.

Kind regards,
Arpan Ghosh

Omdömet skrevs 24 april 2017

Fint och fräscht! sköna sängar, rent och fint badrum. Nära till tunnelbanan. Hjälpsam personal. Frukosten var medium( kunde varit lite mer grönsaker). Vi hade sen incheckning och det var inga problem, på avresedagen tog de hand om våra resväskor tills vi skulle åka hem.

• Bodde här: april 2017, reste med vänner
Tack ElisabethL1525
Arpan G, Front Office Manager på Park Grand London Kensington, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2017

Dear Elisabeth L,

Thank you for sharing your review of your recent stay with us at Park Grand Kensington.

I am delighted that you mention our friendly attentive team, the cleanliness and comfort of your room. We have taken your comments into consideration about your breakfast experience.

We look forward to welcoming you back to stay with us again very soon.

Kind Regards
Arpan Ghosh

Omdömet skrevs 10 augusti 2016

Bodde i superiorrum på våning tre. Jag hade meddelat att vi var i London för att fira bröllopsdag så när vi kom in på rummet var sängen romantiskt dekorerad med rosenblad och där låg en lyxpralin ask och väntade...mycket trevligt. Rummet var inte stort men allt fick plats utan att vi krockade. Sängen var den skönaste jag sovit i på länge, bara det är värt 5 stjärnor. Allt var rent och fräscht. Vi hade vatten, frukt, te/kaffe och kakor på rummet, bara att ta. Personalen var ytterst trevlig och hjälpsam. Läget var utmärkt, det tog 3 min att gå till Earls Court, samtidigt ligger hotellet på en mycket lugn gata så det är tyst utanför och knappt någon trafik. Vi åker gärna hit igen.

• Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Anjo68
ClaytonCaredda, Manager på Park Grand London Kensington, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2016

Dear Anjo68,

Thank you for your amazing review, I'll be sure to pass on your comments to the entire team. Do let us know if we can help in arranging your next stay.

Many Thanks,

Park Grand London Kensington,
London Premier Kensington

Omdömet skrevs 6 mars 2016 från mobil enhet

Ett hotell med fina rum, hjälpsam personal och perfekt läge. Rummet hade en modern inredning och badrummet var väldigt fräscht. Hotellets personal var trevlig, tillmötesgående och fick oss att känna oss som hemma. Det fanns många matrestauranger samt mataffärer belägna runtom hotellet. Det var perfekt.

Bodde här: februari 2016, reste med vänner
3  Tack Rosemarie M
ClaytonCaredda, Manager på Park Grand London Kensington, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2016

Dear Rosemarie M,

Thank you for your lovely review of our hotel.

I am so pleased that you found our staff to be friendly and helpful.

Do let us know if we can help you with anything else.

Kind Regards,

Park Grand London Kensington,
London Premier Kensington

33-37 Hogarth Road
London SW5 0QQ
(T):- 020 7370 6831
(F):- 020 7373 6179

Omdömet skrevs 5 mars 2016

Jag kan inte med ord beskriva hur underbart detta hotell var. Det var väldigt rymliga rum, rent och underbar design. Det kändes oerhört lyxigt och hotellet är väl förtjänt utav sina 4 stjärnor. Personalen var HELT underbar, gjorde verkligen allting för att bemöta dina behov på bästa sätt och hjälpte till med allting du önskade. Helt underbara! Vi kommer definitivt att återvända till detta hotell nästa gång vi besöker London. Hotellet var även nära till allting och det fanns även många restauranger i närheten.

• Bodde här: februari 2016, reste med vänner
3  Tack RGab7
ClaytonCaredda, Manager på Park Grand London Kensington, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2016

Dear RGab7,

Thank you for your very kind review. It would be our pleasure to welcome you back to the hotel so please do let us know if we can assit you in any way arranging this.

Kind Regards,

Park Grand London Kensington, London Premier Kensington