Omdömet skrevs 9 november 2016 från mobil enhet

Precis så här, precis så är det man föreställer sig en riktig Afternoon Tea. Det lilla men pompösa vardagsrumsliknande terummet, den så fantastiskt tillmötesgående servicen och de gigantiska kakfaten i tre våningar. Dessutom bör man proppmätt lutar sig bakåt i de sååå sköna sofforna, då kommer de varma sconsen med marmelad in. Till saken hör att vi avbokade middagen denna kväll. Ni som går hit förstår vad jag menar.

Bodde här: november 2016, reste med familjen
4  Tack hakangref
Omdömet skrevs 6 november 2016 från mobil enhet

Var där på afternoon tea som mycket varmt kan rekommenderas. Klassiskt inred lokal och personal i världsklass. Mycket goda tesorter och allt som serverades smakade mycket bra. Efter vår afternoon tea så satte vi oss i baren och serverades en Old fashion som var det godaste jag någonsin druckit. Personalen i baren var oerhört trevlig och i absoluta världsklass. Testa absolut deras Old fashion!

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Jesper P
Omdömet skrevs 4 maj 2016 från mobil enhet

Klassiskt ställe med mycket trevlig och kunnig personal. Fantastiskt gott te och massor med godsaker som tex scones och vackra bakverk. Vi lämnade mätta och belåtna. Är man i London så Rekommenderar jag er att åka hit och äta och dricka gott.

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Kent P
Omdömet skrevs 28 september 2015 från mobil enhet

Fantastisk miljö, perfekt service och kyld champagne samt jättegott Afternoon tea, härlig promenad genom Kensington Park innan besöket, hotellet är beläget nära parken som verkligen är en grön "lunga". Inte låga priser men det är värt det. Boka i förväg!

Bodde här: september 2015, reste i arbetet
1  Tack janstefan3
MilestoneGM, General Manager på The Milestone Hotel and Residences, svarade på det här omdömetSvarade 1 oktober 2015

Many thanks for your kind words following your recent stay at The Milestone Hotel. Please do come and stay with us again soon. My best regards, Andrew Pike.

Omdömet skrevs 15 november 2012

Ett fem stjärningt hotell med bra läge och ur engelsk inredning. Personal av toppklass som skämmer bort dig i massor. Beställ en afternoon tea med eller utan champange men var ute i god tid då den är mycket populär. Ta en öl eller drink i Stable bar och ät en god middag i deras restaurangen. Det finns även bra restauranger i närområdet. Om man gillar det typiskt engelska är detta hotell för dig!

• Bodde här: oktober 2012, reste som ett par
1  Tack Therese G