The Arch London(London)
Dukes Hotel(London)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 395 US$/natt.

Rhodes Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 112 US$/natt.

Park Grand London Hyde Park(London)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Boka nu, betala på plats
The Stafford London(London)
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 448 US$/natt.

Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 230 US$/natt.

Agoda.com
Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Hotellet har ett bra centralt läge i London med promenadavstånd till ett flertal sevärdheter. Flera tunnelbanestationer finns dessutom i närheten. Extra bra med närhet till stationer varifrån det går att åka direkt till och från Heathrow.

Strand är ett stort hotell med många rum på varje våningsplan. Tack och lov ett antal hissar, så man behövde sällan vänta så länge. Trots de många rummen var det lugnt i korridorerna.

Rummet jag fick innehöll ungefär vad man förväntar sig. Ingen utsikt från mitt rum, men det gjorde mig inget. Sängen var ganska bekväm och gick bra att sova i. Badrummet räckte till även det. En negativ sak är att rummen saknar AC. Trots att det bara var ca 20 grader och mulet när jag besökte hotellet blev det ganska varmt på rummet.

Frukosten var bra, särskilt för att vara England. Det fanns en hel del att välja på och det som serverades var av bra kvalitet. Salen där frukosten serverades var ganska stor men ändå inte så stimmig.

Receptionspersonalen var trevlig och hjälpsam.

Sammanfattningsvis är jag nöjd med vistelsen. Med en ännu bättre frukost och AC på rummet skulle betyget kunna bli ännu högre.

Bodde här: maj 2017, reste i arbetet
Tack Michael S
Omdömet skrevs 18 april 2017 från mobil enhet

På resande fot ensam så var Strand Palace ett bra hotel nära till allt möjligt. Shopping,teatrar, resturanger , en liten promenad längs vattnet till Big Ben. Dock så är inredningen väldigt sliten och lite smutsig. Badrumsdörren blockerade i princip hela toaletten. Men personalen är väldigt trevliga och hjälpsamma och jag fick ett bra första gången i London upplevelse!

Bodde här: april 2017, reste ensam
Tack Hanna ziloq j
Omdömet skrevs 12 april 2017 från mobil enhet

Bra centralt hotell i London. Mycket trevlig och serviceminded personal. Vi hade bokat tre dubbel standard rum men våra två långa pojkar i övre tonåren sov inte så bra i sängen som var väldigt smal den första natten. Det var inga problem att byta till ett dubbeltwin till dem och när vi kom tillbaka på eftermiddagen så hade personalen flyttat över deras bagage. Bra att tänka på att sängarna är rätt så smala och önskvärt hade varit att ha två enkeltäcke i stället för ett stort. Sängarna är även rätt så hårda. Frukosten är bra och det är rent och snyggt på hotellet trots att rummen inte är i nyaste skick.

Bodde här: april 2017, reste med familjen
Tack Jesle12
Omdömet skrevs 22 mars 2017 från mobil enhet

Detta hotell ligger onekligen mycket bra till, med gångavstånd till teatrar, shopping, sevärdheter och bra mat. Rummen är små - och många - och lite tråkiga. Men de fyller sin funktion. Man får lite känslan av en Finlandsfärja. Fräscht gym.

Bodde här: mars 2017, reste i arbetet
Tack Henrik E
Omdömet skrevs 22 mars 2017 från mobil enhet

Befinner mig i London på en jobbresa, vi bokade strand palace för det var ett billigt alternativ, när man bokar ett billigt hotell är det ganska självklart att man får det man betalar för, hotellrummen är mkt små men frukosten är helt okej och bemötandet är mycket bra. Läget är bra hotellet ligger nära Covent garden och det innebär att man har gångavstånd till väldigt många sevärdheter, från fönstret kan jag se London eye!

Bodde här: mars 2017, reste i arbetet
Tack Alfnorberg