Rhodes Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 113 US$/natt.

• Gratis frukost
  • Pool
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 217 US$/natt.

Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 231 US$/natt.

Agoda.com
  • Pool
The Stafford London(London)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 516 US$/natt.

Omdömet skrevs 17 maj 2016

Strulig incheckning och otrevlig personal som iof kompenserades med prosecco och £15 voucher i hotellbaren, men inte utan att man fick bli irriterad. Litet rum som saknar AC. Hårtork som inte fungerade trots tillsägelse. Rent rum och ok frukost. Det bästa med detta hotell är läget. Inte värt sina fyra stjärnor.

• Bodde här: maj 2016, reste med familjen
Tack Power O
Omdömet skrevs 13 maj 2016

Ingen minibar. Finns EN ismaskin och då måste man betala för isen.
Ingen AC. Öppnade fönstren och satte ut "Do Not Disturb" skylten. När jag kom tillbaka hade man varit inne och stängt fönstren. Blev för varmt för att kunna sova den natten. Fick ingen ursäkt när detta påtalades.
Ingen byxpress på rummet vilket det brukar finnas på 4 stjärnor. Väldigt små rum. Beställde en fish and chips i en av hotellets restauranger "The Carvery & Grill". Det kom en massa soggiga pommes och en ok fisk dock. Ingen ursäkt eller kompensation där heller vid påpekan.

• Bodde här: maj 2016, reste i arbetet
Tack TheHawkFamily
Omdömet skrevs 11 maj 2016

Ett stort hotell med perfekt läge vid Covent Garden. Engelsk frukost, rent och snyggt och trevlig personal. Mycket shopping, restauranger och pubar i området. Rummen är ordinära och ett extra plus för kaffe och te kokare med tillbehör på rummet.

• Bodde här: april 2016, reste med familjen
Tack Marieoptiker
Omdömet skrevs 30 april 2016 från mobil enhet

Detta är ett helt ok hotell sv god svensk standard. Inget märkvärdigt alls men rent och moderna rum. Det luktar hemsk parfym i hotellets allmänna utrymmen men inte på rummen. Jag bodde i ett enkelrum som var litet men trevligt. Jag är nöjd, drygt 3 stjärnor hemma men i London måste det få 4.

Bodde här: april 2016, reste med vänner
1  Tack MrJohn964c2
Omdömet skrevs 12 april 2016

Efter att ha bott på ett av Londons sämsta hotell var det en fröjd att komma till detta trevliga ställe. Det till och med luktade gott!
Trevlig personal i reception, gjorde allt för att jag skulle få en så trevlig resa som möjligt.
Frukostpersonalen hade inte full koll på glutenintolerans, fick rätt toast men sedan var äggröran serverad på bröd med gluten. För övrigt så var frukosten väldigt bra!
Små rum, medelhårda sängar. Rent och fräscht.
Kommer gärna tillbaka.

Tips för att välja rum: Har svårt att tro att det finns några utsikter alls om du inte bor högst upp.
  • Bodde här: april 2016, reste i arbetet
Tack ElinT79