Strand Palace Hotel
  • Restaurang
Mercure London Bridge(London)(Mycket prisvärt!)
CrownePlaza.com
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 217 US$/natt.

Rhodes Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 133 US$/natt.

Orbitz.com
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 229 US$/natt.

Orbitz.com
The Arch London(London)
Agoda.com
The Grosvenor Hotel(London)
Rosewood London(London)
Omdömet skrevs 12 april 2016

Ok hotell. Stort hotell. Verkar varit renoverat nyligen så allt var fräscht., men små rum. Det bästa med det var läget. Hade det inte varit för läget hade det inte varit värt pengarna. Frukosten var inte bra, men ok.
Concierge servicen var inte bra. Inte bra alls! De kunde hjälpa dig med de vanliga turist frågorna, inget mer! Var det inte de mest självklara turistfrågorna så visste de inget. Och det värsta var att de inte ens kunde eller ville kolla upp det till en för att hjälpa. Man blev hänvisad till en gäst dator för att leta och boka själv.

Tips för att välja rum: Standardrummen är små.
  • Bodde här: februari 2016, reste med familjen
Tack Radek G
Omdömet skrevs 17 februari 2016 från mobil enhet

Detta var det första hotellet jag bodde på i London. Det är väldigt stort och har många boende. Kändes väldigt klassiskt. Personalen var alltid trevlig och hjälpsam och tyckte det var mysigt att de hade en portvakt med topphatt.

Rummet vi fick var inte superbra (kommer inte ihåg varför) så vi uppgraderad till en klass högre. Trevligt hotell och bra rum men det känns som man betalar mer för hotellets placering än själva boendet.

De har också en väldigt trevlig bar som vi besökte några ggr.

Bodde här: februari 2016
Tack Dejan M
Omdömet skrevs 12 februari 2016 från mobil enhet

Mycket bra hotell centralt i London. Nära till det mesta. Inget lyx men fräscht och mycket bra valuta för pengarna. Lite hårda sängar men inte så det var problem. Trevlig miljö, mycket bra service och trevlig personal. Vi firade 50års dag under vår vistelse och när vi kom upp på rummet stod en flaska vin och lite choklad som grattis ifrån hotellet. Riktigt snyggt.
Stort plus för bevakad bagage förvaring.

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Janne S
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 22 december 2015 från mobil enhet

Jag besöker Strand Palace hotel ett par gånger per år, men detta är första gången jag känner mig besviken.

Jag anlände sent på söndag varpå jag checkade in och allt var utmärkt tills måndag kväll när människor i rummet bestämde sig för att det klockan 01:00 skulle vara en bra idé att ha en fest med riktigt hög musik.

Väggarna är så tunna jag kunde höra allt och jag försökte prata med receptionen men telefonen bara fortsatte ringa så det slutade med att jag fick ge upp.

Det var tänkt att jag skulle komma tillbaka i januari, men har svårt att se att detta ska hända då det inte var första gången jag haft problem med att receptionen inte svarar i telefon på kvällen.

2  Tack Jean B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Patrick B, Hotel Manager på Strand Palace Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 december 2015

Dear Guest,
Thank you for your review and your custom – we do appreciate you as a loyal guest. Please accept my sincerest apologies that during this visit you felt let down and we fell short of the usual standards of service that we provide. I would like to kindly ask that you contact me directly if you would like to discuss this matter in further detail. Kind Regards and a Happy New Year,

Omdömet skrevs 29 november 2015

Bra hotell med perfekt läge, nära till det mesta. Små, enkla men fräscha rum. Lite väl små garderober, annars helt ok. Bra frukostbuffé med engelsk stil. Hotellet har både restaurang och barer. Vi provade baren Gin Palace som har gjort oss till Gin o Tonic nördar nu.

Tips för att välja rum: Rum mot gården, blir tystare, men istället utan utsikt
  • Bodde här: november 2015, reste som ett par
Tack Annaconpanna
Patrick B, Hotel Manager på Strand Palace Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 december 2015

Dear Guest,
Thank you for your kind review and your five-star rating on Trip Advisor. I am delighted to read that you enjoyed our traditional English breakfast buffet – I will be passing your comments on to our chef as I am sure he will be pleased to have another satisfied customer. I was also very happy to hear that you enjoyed “Gin Tonic’s” in our Gin Palace bar. We look forward to welcoming you back for some more! Kind Regards,