“Trevligt hotell centralt”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 13 sidor till!
Strand Palace Hotel
Rankad som nummer 456 av 1 077 hotell i London
MiljöledareGuldnivå
Omdömet skrevs april 12 2016

Efter att ha bott på ett av Londons sämsta hotell var det en fröjd att komma till detta trevliga ställe. Det till och med luktade gott!
Trevlig personal i reception, gjorde allt för att jag skulle få en så trevlig resa som möjligt.
Frukostpersonalen hade inte full koll på glutenintolerans, fick rätt toast men sedan var äggröran serverad på bröd med gluten. För övrigt så var frukosten väldigt bra!
Små rum, medelhårda sängar. Rent och fräscht.
Kommer gärna tillbaka.

Tips för att välja rum: Har svårt att tro att det finns några utsikter alls om du inte bor högst upp.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: April 2016, reste i arbetet
Tack ElinT79

Omdömet skrevs april 12 2016

Ok hotell. Stort hotell. Verkar varit renoverat nyligen så allt var fräscht., men små rum. Det bästa med det var läget. Hade det inte varit för läget hade det inte varit värt pengarna. Frukosten var inte bra, men ok.
Concierge servicen var inte bra. Inte bra alls! De kunde hjälpa dig med de vanliga turist frågorna, inget mer! Var det inte de mest självklara turistfrågorna så visste de inget. Och det värsta var att de inte ens kunde eller ville kolla upp det till en för att hjälpa. Man blev hänvisad till en gäst dator för att leta och boka själv.

Tips för att välja rum: Standardrummen är små.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Februari 2016, reste med familjen
Tack Radek G
Omdömet skrevs februari 17 2016 från mobil enhet

Detta var det första hotellet jag bodde på i London. Det är väldigt stort och har många boende. Kändes väldigt klassiskt. Personalen var alltid trevlig och hjälpsam och tyckte det var mysigt att de hade en portvakt med topphatt.

Rummet vi fick var inte superbra (kommer inte ihåg varför) så vi uppgraderad till en klass högre. Trevligt hotell och bra rum men det känns som man betalar mer för hotellets placering än själva boendet.

De har också en väldigt trevlig bar som vi besökte några ggr.

Bodde här: Februari 2016
Tack Dejan M
Omdömet skrevs februari 12 2016 från mobil enhet

Mycket bra hotell centralt i London. Nära till det mesta. Inget lyx men fräscht och mycket bra valuta för pengarna. Lite hårda sängar men inte så det var problem. Trevlig miljö, mycket bra service och trevlig personal. Vi firade 50års dag under vår vistelse och när vi kom upp på rummet stod en flaska vin och lite choklad som grattis ifrån hotellet. Riktigt snyggt.
Stort plus för bevakad bagage förvaring.

Bodde här: Februari 2016, reste som ett par
Tack Janne S
Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original
Omdömet skrevs december 22 2015 från mobil enhet

Jag besöker Strand Palace hotel ett par gånger per år, men detta är första gången jag känner mig besviken.

Jag anlände sent på söndag varpå jag checkade in och allt var utmärkt tills måndag kväll när människor i rummet bestämde sig för att det klockan 01:00 skulle vara en bra idé att ha en fest med riktigt hög musik.

Väggarna är så tunna jag kunde höra allt och jag försökte prata med receptionen men telefonen bara fortsatte ringa så det slutade med att jag fick ge upp.

Det var tänkt att jag skulle komma tillbaka i januari, men har svårt att se att detta ska hända då det inte var första gången jag haft problem med att receptionen inte svarar i telefon på kvällen.

2  Tack Jean B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Patrick B, Hotel Manager på Strand Palace Hotel, svarade på det här omdömetSvarade december 30 2015

Dear Guest,
Thank you for your review and your custom – we do appreciate you as a loyal guest. Please accept my sincerest apologies that during this visit you felt let down and we fell short of the usual standards of service that we provide. I would like to kindly ask that you contact me directly if you would like to discuss this matter in further detail. Kind Regards and a Happy New Year,

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Londonhotell
Soho
DoubleTree by Hilton London - Westminster
Soho
Premier Inn London Leicester Square Hotel
Visa priser

Besökt Strand Palace Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Strand Palace Hotel

Adress: 372 Strand, London WC2R 0JJ, England
Telefonnummer:
Region: Storbritannien > England > London > Covent Garden
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 15 av Miljöhotell i London
Nr 232 av Familjehotell i London
Nr 260 av Romantiska hotell i London
Nr 304 av Lyxhotell i London
Nr 346 av Affärshotell i London
Prisklass: 1 111 kr - 2 558 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Strand Palace Hotel 4*
Antal rum: 785
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Agoda, Hotels.com, Booking.com, Nozio Netplan srl, Ctrip TA, Expedia, TripOnline SA, HotelsClick och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Strand Palace Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Strand Palace Hotel London
Hotel Strand Palace
Strand Palace London
Strand Hotel London

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?