Omdömet skrevs 11 april 2018

Egentligen ett fyrstjärnigt hotell, och det är det nog med Londonmått mätt. Sköna sängar, men dragiga fönster vilket gör att det kan kännas nog så kallt. Rent och fräscht. Bra läge. Åt inte frukost, kostade 12 pund per person, här utan valde andra caféer i närheten.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Gunule
Omdömet skrevs 9 april 2018 från mobil enhet

Efter tre härliga Londondagar med skyst boende i detta fräscha och trevliga hotel. Hjälpsam personal, sköna sängar och fantastiskt nära Hyde park/Kensington garden. Rolig extra finess var ”Free smartphone” som man fick nyttja med bl.a kart app och fria utgående samtal under vistelsen. Vi kostade på oss frukosten som var bra och gjorde att vi orkade gå hela dagarna från hotellet i alla riktningar. Rekommenderas.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack jonnyo2016
Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Har precis bott på detta hotell. Mycket trevligt. Personalen var fantastisk, mycket vänliga och hjälpsamma. Fick en liten välkomstdrink, juice, redan vid incheckningen. Hade ett dubbelrum delux, fräscht o fint. Trevligt med vattenkokare, te, Nescafé och kakor på rummet. Provade frukostbuffén, den var ok, typisk engelsk frukost. Mycket bra läge, nära till Hyde park. Kommer jättegärna tillbaka och bor på detta hotellet.

Datum för vistelsen: mars 2018
Restyp: Reste ensam
Tack helenpQ465DL
Vinayak G, General Manager på Park Grand Paddington Court, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

Dear Helen P,

Thank you ever so much for taking the time to share your fantastic comments on our TripAdvisor page too!!
I am absolutely thrilled to see you have enjoyed your stay with us on all fronts and all the services provided have been exceptional. It will be our pleasure to welcome you again in the not too distant future.

In the meanwhile, I wish you well.

Kind regards,

Vinayak Girgune
General Manager

Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Underbar mat och utmärkt service.
Matsalen serverar mycket fräsch frukost med engelsk för de som vill samt bland den godaste hotellmaten jag ätit till lunch.

Small but effience hotel rooms with nice beds.

Excellent service.

Datum för vistelsen: januari 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack attefall
Vinayak G, General Manager på Park Grand Paddington Court, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2018

Dear Magnus A,

Thank you very much for having shared this review following your recent stay with us. I am very glad to know you have thoroughly enjoyed your stay with us. Please do not hesitate to contact me directly the next time your travels take you to London, and it would be my pleasure to personally assist you in any way possible to ensure another great experience.

Kind Regards,

Vinayak Girgune
General Manager

Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Härligt hotell med trevlig serviceminded personal, de tog sig verkligen tid till att svara på frågor och hjälpa till.
Superskön säng! Fint badrum med riktigt bra dusch. Fruktfat och dryck på rummet på ankomstdagen. Frukosten var av kostsammaste slaget, så det löste vi på närliggande caféer.
Kostade lite mer än vår ursprungliga budget, men det var SÅ värt det.
Kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: oktober 2017