Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Underbar mat och utmärkt service.
Matsalen serverar mycket fräsch frukost med engelsk för de som vill samt bland den godaste hotellmaten jag ätit till lunch.

Small but effience hotel rooms with nice beds.

Excellent service.

Datum för vistelsen: januari 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Magnus A
Vinayak G, General Manager på Park Grand Paddington Court, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2018

Dear Magnus A,

Thank you very much for having shared this review following your recent stay with us. I am very glad to know you have thoroughly enjoyed your stay with us. Please do not hesitate to contact me directly the next time your travels take you to London, and it would be my pleasure to personally assist you in any way possible to ensure another great experience.

Kind Regards,

Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Härligt hotell med trevlig serviceminded personal, de tog sig verkligen tid till att svara på frågor och hjälpa till.
Superskön säng! Fint badrum med riktigt bra dusch. Fruktfat och dryck på rummet på ankomstdagen. Frukosten var av kostsammaste slaget, så det löste vi på närliggande caféer.
Kostade lite mer än vår ursprungliga budget, men det var SÅ värt det.
Kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Annica65
Omdömet skrevs 5 juli 2017

Hotellet var rent, fint och hade bra läge. Kaffe & te på rummet med kex till
Sköna sängar. Nära till Kensington Garden o Hyde Park. Även nära till Hop-on-Hop-of bussarna, vilket är ett bra sätt att lära sig mer om London samt sig fram.Personalen var jättetrevliga o hjälpsamma. Ett speciellt tack till Luanne för all hjälp samt Sara och Zdravko

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Monica4705
Vinayak G, General Manager på Park Grand Paddington Court, svarade på det här omdömetSvarade 6 juli 2017

Dear Monica4705,

Thank you for such a great review. I am certain it will help other travelers when choosing their destination.
Our staff works hard to ensure that our guests receive this special attention which makes us very unique and exciting.
We are already looking forward to your next stay with us.

Omdömet skrevs 19 maj 2017 från mobil enhet

Ett fint hotell i närheten av Paddington Station. Fräscha rum, sköna sängar och det bästa av allt vattenkokare och ett kylskåp. Detta underlättade verkligen för oss som gärna tar första koppen kaffe direkt när vi vaknar. Även att kunna förvara lite kylvaror som mjölk och lite vatten i kylskåpet är pluspoäng på.

Provade inte frukosten eftersom den var extremt dyr ca 12 £

Nära Hyde park där man kan ta en skön morgonpromenad innan shopping tar över för dagen.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Taina H
Vinayak G, General Manager på Park Grand Paddington Court, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2017

Dear Taina H,

Thank you for your brief summary about your recent visit and we are very happy, that the Park Grand Paddington Court with its facilities and services were up to your satisfaction and that you enjoyed your stay.
We hope to have the opportunity to welcome you back in the nearest future.

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 1 mars 2017

Jag hade bokat två nätter i vad de kallade Dubbelrum de luxe. Men rummet de gav mig var mycket litet, högt uppe under taket och, värst av allt, utan fönster.
När jag klagade föreslog de en förändring till ett annat rum i källarvåningen eller i en annan byggnad tvärs över gatan. Enligt mig var de andra alternativen ännu sämre, så jag behöll det fönsterlösa rummet. Det var också sent, runt midnatt.
Men de hade i alla fall försökt, och lovade mig ett mer normalt rum nästa natt.
Vilket jag fick! Det nya rummet var super, i en mer modern del av hotellet. Stort och fräscht, med utsikt över en fin innergård och allt man kan behöva.
De bad om ursäkt en hel del, vilket fick mig att känna mig bättre. Men lärdomen är: detta hotell har en stor variation av rum. Verkar lite chansartat om du inte vet vad du får.
Frukosten, som inte ingår, var OK för brittiska normer.

Tack Karin W
Vinayak G, General Manager på Park Grand Paddington Court, svarade på det här omdömetSvarade 4 mars 2017

Dear Karin W,

Thank you for taking the time to share your comments with other travelers. I am confident that they will find them very useful.
The Park Grand Paddington Court offers a variety of room types, which come in different sizes allowing us to cater any special request. We advise all our guests to refer our webpage or the ones of our business partners to select the room type which suits them best. Perhaps one of our larger Club Rooms will be more suitable for your next stay.
We would request you to give us another chance to make it up to you on your next visit. We hope to see you again.