Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Litet och familjärt, rent och fräscht. Perfekt läge. Nära tunnelbanestation. Ok frukost men inte så mycket att välja på. Trevligt bemötande. Prisvärt. Återkommer gärna. Stördes lite nattetid av någon slags bullrig fläkt på innergården som vi hade fönster mot. Lät lite som när man åker färja :)

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack 543madeleinew
Omdömet skrevs 22 augusti 2017 från mobil enhet

Vi hade bokat 3-bäddsrum men när vi anlände hade vi blivit tilldelade ett rum med queensbed+singel. Detta löstes dock smidigt med att vi fick ett singelrum free of charge. Singelrummet var fräscht & nyrenoverat men låg mellan kök/städ och matsal (lyhört) med utsikt mot betong, dubbelrummet var ljust, fräscht och hade utsikt mot gatan. Tråkigt att vi inte kunde sova i samma rum men bra lösning att vi fick ett extra rum utan extra kostnad. Bilden är utsikten från dubbelrum samt singelrummet.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack riselikeafeniks
Omdömet skrevs 21 maj 2017 från mobil enhet

Det är tredje gången vi bor på detta hotellet och jag älskar det. Super bra service, trevlig personal. Dom har precis renoverat sen förra gången vi var här och det har blivit ännu bättre än innan. Fräscha härliga lokaler.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Felicia F
Omdömet skrevs 20 juni 2016

Hotellet ligger på bekvämt avstånd från stationen Baker Street, där många tunnelbanelinjer ansluter (och Madame Tussauds ligger strax intill). Rummen är små, men det brukar de vara i London, och något slitna, men rena, och badrummet var nyrenoverat och fräscht. Personalen var trevlig och hjäpsam, frukost ingick i rumspriset, dock en ej fullständig engelsk frukost, vill man ha en sådan kostar det en bra slant extra, men nöjer man sig med bröd (rostat eller vanligt) och yoghurt m.m. så är frukosten fullt nöjaktig.

Datum för vistelsen: april 2016
Tack PatrikSW
Omdömet skrevs 23 november 2014

Ett litet mycket trevligt hotell som ligger på en paralellgata till Baker street. Hotellet är litet och man är mycket mån om gästernas välbefinnande. Rummet var lagom stort och mycket rent och välstädat. Vi hade ett rum högst upp, men det var mycket tyst hela tiden. Sen fanns det bara 5 rum på vårt väningsplan, alltså ett riktigt litet hotell. Frukosten som serverades nere i frukostmatsalen var precis lagom. En lagom stor engelsk frukost. I receptionen fanns ett litet sällskapsrum där man fick ta kaffe ur en automat utan kostnad och möjlighet att titta på tv eller läsa tidningar. Jag kan varmt rekommendera det här hotellet och kommer med största sannolikhet själv återvända dit!

Datum för vistelsen: november 2014
Tack Baltzer52