Blandford Hotel
Hampton
  • Frukost ingår
Strand Palace Hotel(London)
  • Restaurang
Park Grand London Hyde Park(London)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Pool
CrownePlaza.com
Rhodes Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
Dukes Hotel(London)
TripAdvisor
Omdömet skrevs augusti 22 2017 från mobil enhet

Vi hade bokat 3-bäddsrum men när vi anlände hade vi blivit tilldelade ett rum med queensbed+singel. Detta löstes dock smidigt med att vi fick ett singelrum free of charge. Singelrummet var fräscht & nyrenoverat men låg mellan kök/städ och matsal (lyhört) med utsikt mot betong, dubbelrummet var ljust, fräscht och hade utsikt mot gatan. Tråkigt att vi inte kunde sova i samma rum men bra lösning att vi fick ett extra rum utan extra kostnad. Bilden är utsikten från dubbelrum samt singelrummet.

Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack riselikeafeniks
Omdömet skrevs maj 21 2017 från mobil enhet

Det är tredje gången vi bor på detta hotellet och jag älskar det. Super bra service, trevlig personal. Dom har precis renoverat sen förra gången vi var här och det har blivit ännu bättre än innan. Fräscha härliga lokaler.

Bodde här: maj 2017
Tack Felicia F
Omdömet skrevs juni 20 2016

Hotellet ligger på bekvämt avstånd från stationen Baker Street, där många tunnelbanelinjer ansluter (och Madame Tussauds ligger strax intill). Rummen är små, men det brukar de vara i London, och något slitna, men rena, och badrummet var nyrenoverat och fräscht. Personalen var trevlig och hjäpsam, frukost ingick i rumspriset, dock en ej fullständig engelsk frukost, vill man ha en sådan kostar det en bra slant extra, men nöjer man sig med bröd (rostat eller vanligt) och yoghurt m.m. så är frukosten fullt nöjaktig.

• Bodde här: april 2016, reste med vänner
Tack PatrikSW
Omdömet skrevs november 23 2014

Ett litet mycket trevligt hotell som ligger på en paralellgata till Baker street. Hotellet är litet och man är mycket mån om gästernas välbefinnande. Rummet var lagom stort och mycket rent och välstädat. Vi hade ett rum högst upp, men det var mycket tyst hela tiden. Sen fanns det bara 5 rum på vårt väningsplan, alltså ett riktigt litet hotell. Frukosten som serverades nere i frukostmatsalen var precis lagom. En lagom stor engelsk frukost. I receptionen fanns ett litet sällskapsrum där man fick ta kaffe ur en automat utan kostnad och möjlighet att titta på tv eller läsa tidningar. Jag kan varmt rekommendera det här hotellet och kommer med största sannolikhet själv återvända dit!

• Bodde här: november 2014, reste med familjen
Tack Baltzer52
Omdömet skrevs september 24 2014

Fint och mysigt hotell med bra läge! Gångavstånd till Oxford Street vilket är perfekt om man som oss är på shoppingweekend. Rummen är fräscha och fina och personalen jättetrevliga, och helt okej frukost! Wi-fi finns men fungerade inte så jättebra tyvärr, vilket kan vara viktigt för vissa.

Bodde här: augusti 2014, reste med vänner
Tack Julia Cilene F