Omdömet skrevs 21 maj 2017 från mobil enhet

Det är tredje gången vi bor på detta hotellet och jag älskar det. Super bra service, trevlig personal. Dom har precis renoverat sen förra gången vi var här och det har blivit ännu bättre än innan. Fräscha härliga lokaler.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Felicia F
Omdömet skrevs 20 juni 2016

Hotellet ligger på bekvämt avstånd från stationen Baker Street, där många tunnelbanelinjer ansluter (och Madame Tussauds ligger strax intill). Rummen är små, men det brukar de vara i London, och något slitna, men rena, och badrummet var nyrenoverat och fräscht. Personalen var trevlig och hjäpsam, frukost ingick i rumspriset, dock en ej fullständig engelsk frukost, vill man ha en sådan kostar det en bra slant extra, men nöjer man sig med bröd (rostat eller vanligt) och yoghurt m.m. så är frukosten fullt nöjaktig.

Datum för vistelsen: april 2016
Tack PatrikSW
Omdömet skrevs 23 november 2014

Ett litet mycket trevligt hotell som ligger på en paralellgata till Baker street. Hotellet är litet och man är mycket mån om gästernas välbefinnande. Rummet var lagom stort och mycket rent och välstädat. Vi hade ett rum högst upp, men det var mycket tyst hela tiden. Sen fanns det bara 5 rum på vårt väningsplan, alltså ett riktigt litet hotell. Frukosten som serverades nere i frukostmatsalen var precis lagom. En lagom stor engelsk frukost. I receptionen fanns ett litet sällskapsrum där man fick ta kaffe ur en automat utan kostnad och möjlighet att titta på tv eller läsa tidningar. Jag kan varmt rekommendera det här hotellet och kommer med största sannolikhet själv återvända dit!

Datum för vistelsen: november 2014
Tack Baltzer52
Omdömet skrevs 24 september 2014

Fint och mysigt hotell med bra läge! Gångavstånd till Oxford Street vilket är perfekt om man som oss är på shoppingweekend. Rummen är fräscha och fina och personalen jättetrevliga, och helt okej frukost! Wi-fi finns men fungerade inte så jättebra tyvärr, vilket kan vara viktigt för vissa.

Datum för vistelsen: augusti 2014
Tack Julia Cilene F
Omdömet skrevs 10 september 2014

Jättebra hotell med otroligt trevlig personal, god frukost, fina rum och ett superbra läge! Endast 5 min gångväg till tunnelbanestationen. Rummet var lagom stort och badrummet var riktigt fint. Bra frukost med både mackor, yoghurt&müsli och full english breakfast. Här bor jag gärna igen!

Datum för vistelsen: september 2014
Tack Anna V