Omdömet skrevs 8 maj 2018 från mobil enhet

Bra läge. Bra wifi. Bra frukost. Rummet har allt som man kan förvänta sig. Hårtork, vattenkokare, tidning på morgonen. Hotellet har ett centralt läge nära tunnelbanan. Alla måsten för turisten i London nås lätt från hotellet. Servicen helt ok.
Nöjd
Chwa

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack km5050
AshburnMgt, General Manager på Ashburn Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 maj 2018

Dear km5050,

Thank you for providing your feedback further to your stay at Ashburn Hotel.

We look forward to welcoming you back.

Warm regards,

Vitor

Omdömet skrevs 23 maj 2017

Mycket bra och mysigt hotell mitt på Cromwell Road, vilket gör att t.ex. Hyde Park, Harrods och Harvey Nicols, Victoria and Albert m.m. ligger inom 5 min gångavstånd.
Hotellet var tidigare en privatbostad och det märks, det är fortfarande mycket familjärt med väldigt trevliga rum
Vi hade ett stort rum ut mot gatan med härlig takhöjd och stora fönster.
Fin lite "gammadags" typisk engelsk inredning.
Bra bar med trevlig personal, vilket f.ö. gäller alla anställda på hotellet.
Den enda minusposten som gör att det inte blir full pott är att sängarna liksom kuddarna var för hårda, i vart fall för min smak.
Fräsch frukost, med massor av färsk frukt av alla slag.
Extra plus för dagstidning, The Daily Mail, utanför dörren varje morgon.
Kan rekommenderas.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Lennart J
Omdömet skrevs 20 januari 2017

Hotellet ligger väldigt nära Gloucester Road tube station. I direkt anslutning till denna station finns en supermarket, apotek och ett gäng småtrevliga restauranger.
Personalen på hotellet är trevliga och uppfyller utan problem lagomkvoten för bra service. Frukosten ingick och även om det var en ”Continental” ingick både frukt, flingor och yoghurt utöver det traditionella rostade brödet. Olika ostar och köttpålägg fanns också att välja mellan. Vi var ett sällskap på 5 personer som bodde i var sitt rum. Rummen i sig visade sig kunna variera från stora och härliga på 5:e våningen till lite mindre och mörka på bottenvåningen. Prisvärt och centralt!

Rumstips: Bästa rummen på 5:e våningen.
Datum för vistelsen: januari 2017
Tack CarinA628
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 28 juli 2016

Jag och min man bodde på Ashburn Hotel 3 nätter. Jag kommer hålla denna recension så kort och saklig som jag kan.

De bra punkterna hos hotellet är som följer:
- Dess läge. Den närmaste tunnelbanestationen är Gloucester Road, där Tunnelbanelinjen Piccadilly, District och Circle line skär. Gångavstånd till dessa tar cirka 5 minuter från hotellet. För de som vill utforska till fots: Hyde Park ligger ungefär 15 min promenad bort och Notting Hill kanske 25 min.
- Området. Det finns gott om restauranger och några stormarknader nära hotellet.
- Stort rum. Och hotellet erbjuder sina gäster handdukar, badrockar, hårtork samt schampo, balsam och duschtvål. Jag är inte säker på adaptrar för eluttag eftersom vi hade med oss egen.
- Gratis frukost. Även om det är av den grundläggande varianten - juicer, kaffe, te, färsk frukt, rostat bröd, flingor och ett urval av kakor. Du kan även beställa en "fullständig engelsk frukost" mot en kostnad. (Provade dock aldrig detta).
- Vänlig personal. All personal, från conciergerna fick oss att känna oss välkomna till städerskor.

Det var inte mycket vi var missnöjda med så om jag var tvungen att peka på några fel, skulle det vara följande:
- Det finns rum på källarplanet. Undvik dessa om möjligt.
- Rummet där frukosten serveras är litet. Rusningstrafiken verkade vara runt 9:00, och du kanske inte hittar ett ledigt bord på den stunden om hotellet är fullbokat.

Vi spenderade aldrig tid i baren eller restaurang så jag kommer inte säga något om dem.

Sammanfattningsvis var vi båda mycket nöjda med vår vistelse, och jag skulle rekommendera detta hotell till vem som helst som är inte reser med en liten budget.

1  Tack Thérèse T
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Omdömet skrevs 2 december 2014

Firade min dotters 25-årsdag på detta hotel och hade beställt champagnefrukost till rummet för att fira henne, tyvärr tog de fel på dag och kom den 15:e (då vi för övrigt redan var i frukostmatsalen) istället för den 17:e feb så överraskningen var förstörd. De erbjöd oss att komma den 17:e igen, då tyckte vi att det var onödigt.
När vi kom tillbaka till hotellet den 17.e på kvällen fanns det både blommor och choklad på rummet.
Bra hotell för att vara London

Datum för vistelsen: februari 2014
Tack Anitalinnea
AshburnMgt, General Manager på Ashburn Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2015

Dear Sir / Mdam ,

Det gläder mig att höra din dotter har haft sin frukost & du hittat champagne & choklad bra gest , här på Ashburn vår uppmärksamhet på detaljer på den höga hela tiden för att möta kundernas tillfredsställelse och behov .

Tack för att dela detta med oss , och vi hoppas att det hjälper dig planera din resa på Ashburn Hotel

Med Vänliga Hälsningar

F Tair