Omdömet skrevs 21 december 2016

Bra standard genomgående på allt vi kom i kontakt med. Den enda lilla nackdelen var att vi upplevde vårt rum som lite trångt (hade valt ett standardrum för två). Men kylskåp och vattenkokare gjorde att vi kunde äta vår egen frukost på rummet till en bråkdel av vad den kostade på hotellet.

• Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack Rolf B
Omdömet skrevs 1 december 2015

Bra frukost, trevlig personal, bra bemötande, rent och snyggt. Enkelt och trivsamt helt enkelt.

Jag skulle kunna tänka mig att boka hotellet igen för en resa, och det är inte särskilt vanligt för mig.

• Bodde här: november 2015, reste som ett par
Tack Lina E
Omdömet skrevs 22 oktober 2015

Mycket trevlig och vänlig personal. Vi fick ett mycket fint och stort rum och erbjöds även att checka in direkt vid ankomsten vilket vi uppskattade. Vi fick även behålla rummet några timmar innan avfärd. Kliniskt rent om än lite för sen städning vissa dagar vilket gjorde att det blev stressigt med dusch och omklädning inför kvällen. Trevlig liten restaurang med bar. Mycket stor och generös frukost även om smakerna kanske var lite för söta för svenskar. Fin vy över parken på andra sidan gatan. Centralt när Earl´s Court. Vi kommer att återvända hit.

Tips för att välja rum: Vi bodde i gatuplanet. Bra för de som inte vill gå i trappor eller åka hiss.
  • Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
Tack Carin52
Omdömet skrevs 2 juni 2015

Ett mycket trevligt hotel med en vänlig och tillmötesgående personal. Rummen har en trendig inredning och alla rum har sin egen interiör med en färgsättning som ger ett harmoniskt intryck. Badrummet kändes nytt och var rent och fint. Vi trivdes mycket bra här.

• Bodde här: december 2014, reste som ett par
Tack evle35
Michael M, General Manager på Hotel Indigo London Kensington, svarade på det här omdömetSvarade 3 juni 2015

Dear evle, thanks so much for your kind review. Was a pleasure to read you had enjoyed your stay with us. We hope to see you back again soon. Regards, Michael & Team.

Omdömet skrevs 5 februari 2015

Ett mycket bra hotell i London. Bra läge med bara 35 minuters resa med tunnelbanan från Heathrow och 100 meter från tunnelbanan i ett "småstads" kvarter som har det mesta. Rummen var moderna men ändå mysiga och hade det man behöver. Rent och snyggt. Frukosten som ingick var den "kalla", men var en bra blandning. Man kunde köpa till varm (Antar att det är ägg bacon och bönor) för £4, men det tyckte vi inte behövdes. Från tunnelbanan gick 3 bra linjer som kunde ta oss enkelt överallt. Vi har varit i London många gånger och aldrig varit nöjda med boendet, men hit kommer vi tillbaka.

• Bodde här: februari 2015, reste som ett par
1  Tack DolfanSwe
Michael M, General Manager på Hotel Indigo London Kensington, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2015

Dear Dolfan, thank you for your exceptional 5* review of Hotel Indigo and even more delighted you have now found your perfect base for future stays. It was a pleasure to read your review and look forward to welcoming you back again soon. With best regards, Michael & Team.