Omdömet skrevs 2 maj 2018

Mycket tillfredsställande möte med hotellet och dess personal. Det finns inte mycket att kritisera då bl.a. tillmötesgåendet är föredömligt. Jag kan inte komma på något som var "negativt" än en liten petitess i form av att jag inte kunde hitta kanaltablå till TVn (som jag själv anser vara mycket marginell fråga).
Rekommenderas varmt.

• Bodde här: april 2018, reste med familjen
Tack IoSFrancetti
Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk service. Mycket god frukost.
Dyraste koppen te jag druckit !
20 pund för 1 kopp te och 2 scones!
Hade fått högsta betyg om inte priset varit så högt.
Något små rum men allt fanns som man kan önska.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Björn A
Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Bra engelsk frukost.
Trevlig personal.
Rena rum med sköna sängar.
Centralt läge, 10-15 min promenad till de stora shoppinggatorna.
Bra afternoon tea, även för barn.

Inget lyxhotell men klart 4 stjärnor. Trivsant hotell som kommer bokas igen vid nästa Londonresa.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack uteochreserminsann
Omdömet skrevs 27 september 2017

Vem vill inte återkomma till hotell med en så välkomnande och serviceinriktad personal som på Chesterfield Hotel. Att det dessutom har en varm och hemtrevlig atmosfär och underbara rum gör att man kan varva ner efter en stressig dag av jobb, shopping eller sightseeing.
Jag önskar att alla nån gång får möjlighet att njuta som vi gör varje gång vi kommer dit.

• Bodde här: september 2017, reste i arbetet
1  Tack notjustcards
Omdömet skrevs 2 maj 2017 från mobil enhet

Kanonfin Service och trevlig personal. Fina rum och suveränt läge till allt. Älskar detta ställe. Onödigt med hotellets dyra frukost men tog det en dag och den var god. Finns bra frukostfik runt om. På återseende!

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack kwgren