Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 181 US$/natt.

Mercure London Bridge(London)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Agoda.com
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 198 US$/natt.

Rhodes Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 107 US$/natt.

Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 233 US$/natt.

The Stafford London(London)
The Savoy(London)
Agoda.com
  • Pool
The Hari(London)
Omdömet skrevs 2 november 2015 från mobil enhet

Jag var dör med min tonårsdotter på höstlovet. Vi fick vårt rum som var storleksmässigt vad man kan förvänta sig. Vi tyckte det luktade lite konstigt vilket inte heller är ovanligt på hotell i London. Det var först dagen efter jag såg att vi fått ett rum för rökare!! Hur kan man ge ett rum för rökare utan att fråga först? Eftersom jag reste med mindotter så klagade jag inte på plats då hon skulle uppfattat det som ytterst pinsamt. Jag ville inte förstöra våra få dagar med det. Men personligen kände jag mig inte särskilt respekterad som gäst.
Hotellet för övrigt är bra. Men jag har bott på billigare hotell i London som varit precis lika bra där man känner sig mer välkommen. Det man betalar för här är enbart läget som är perfekt.

Bodde här: oktober 2015, reste med familjen
Tack Marie6608
Omdömet skrevs 28 september 2015

Personal.
Grymt bra personal! Checkade in i torsdags runt kl 11 och hjälptes av Bettina, har jag för mig hon hette! Jättetrevlig, kunnig och glad! Det är SÅ man ska bli bemött vid receptionen! Lär Er det, andra hotell!

Rummet.
Som många andra har sagt så var rummen små, men vårat dubbelrum var ändå ok och vi kunde få plats med våra resväskor och allt vi shoppat.
Rent och fräscht, gott om schampo/tvål och övrig kroppsvårdsprodukter.
Bodde tyvärr utåt mot Bloomsbury St, högljutt. Ville byta rum men sambon var van med oljud med tanke på mina snarkningar :)

Övriga utrymmen och allt som allt.
Frukostbuffén var rent och fräscht, effektiv och trevlig personal. Maten var alltid välfylld, utom croissanterna.
Välstädat i allmänna utrymmen och toaletter.
Övriga personalen som man mötte i korridorerna var lite tystlåtna och få sa hej.
Men allt som allt så var hotellet mycket bra och läget var allt!

Tips för att välja rum: Be om rum mot Great Russel street eller in mot gården.
  • Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack Josef B
Omdömet skrevs 19 september 2015 från mobil enhet

Fantastiskt läge och miljö i en stor park utsikt över sundet med Karin Blixen museet som närmsta granne
Underbar frukostbuffe med ekologiska produkter lägg därtill sköna sängar trevligt bemötande
Tillgång till gott kaffe
Vi återkommer gärna

Bodde här: juli 2015, reste som ett par
1  Tack Eva H
Omdömet skrevs 28 augusti 2015

Var lite orolig för rumsstorleken (efter att ha läst här). Blev hur som helst uppgraderad till ett lagom stort singelrum som var riktigt bra! Inga problem med trafikbuller, trots att rummet låg beläget mot gatan på framsidan. Bra städning. Inte så bra luftkonditionering; den lät mest. Riktigt bra restaurang och hotellfrukost. I källaren fanns ett litet gym och en riktigt schysst ångbastu. Trevlig personal också!

Tips för att välja rum: Testa att hyra hop-on-hop-off cykel! Finns mitt emot huvudentren på andra sidan gatan!
  • Bodde här: augusti 2015, reste med vänner
1  Tack Calle_76
Omdömet skrevs 17 augusti 2015

Trevliga men små rum, lite för mörka för min smak. Stor och bra garderob med bra utbud av varierande galgar. Små badrum, typisk engelsk dusch. Superbra läge mitt i smeten. Trevlig frukost med bra utbud.

• Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
Tack CarinO4