The Arch London(London)
Rhodes Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 115 US$/natt.

Strand Palace Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Mercure London Bridge(London)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Agoda.com
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 258 US$/natt.

Park Grand London Hyde Park(London)(Mycket prisvärt!)
galahotels.com
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 151 US$/natt.

The Stafford London(London)
Orbitz.com
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 471 US$/natt.

Omdömet skrevs 17 augusti 2015

Trevliga men små rum, lite för mörka för min smak. Stor och bra garderob med bra utbud av varierande galgar. Små badrum, typisk engelsk dusch. Superbra läge mitt i smeten. Trevlig frukost med bra utbud.

• Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
Tack CarinO4
Omdömet skrevs 23 juni 2015

På en fantastiskt central läge välkomnar personalen dig på ett nästan överväldigande sätt. Detta är kanske för att kompensera chocken över det lilla rummet jag blev tilldelad. Efter en kort kontroll insåg jag att allt fanns och var mycket fräscht. Frukost helt OK. Läget kompenserar för mycket.

• Bodde här: juni 2015, reste i arbetet
1  Tack Silverpilen
Omdömet skrevs 21 maj 2015

Hotellet har hög standard, Läget är toppen ca 100 meter till British museum du tar dig enkelt till fots till piccadilly etc. det tog ca 1 timme att vandra till Harrods Frukosten var bra det ingick även att kocken gjorde egna omeletter, Vårt rum var ganska litet men ändå helt ok.

• Bodde här: juli 2014, reste med vänner
1  Tack Patrik F
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 17 april 2015

Jag bodde i ett enkelrum för 3 nätter och trots att rummet var litet det var fräscht, rent och bra för en person. En trevlig frukost och trevlig personal s in the reception area. Bra läge, Wi-Fi fungerade bra. Jag kan bo på detta hotell igen = ).

Tack WHoglund
XParis, Guest Relations Manager på Radisson Blu Edwardian Kenilworth Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2015

Dear WHoglund,

Thank you for your feedback regarding your recent visit to the Radisson Blu Edwardian Kenilworth.

I was pleased to read your wonderful comments and very happy to hear that your overall stay with us was enjoyable. I look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.

Kind regards,

Eduardo Segarra
Guest Relations Manager

Omdömet skrevs 14 april 2015 från mobil enhet

Är mycket nöjd över vår vistelse på detta hotell. Personalen var helt fantastisk och hjälpsam! Nattpersonalen förtjänar en stor eloge som ordnade frukost till oss när vi skulle checka ut vid 05-tiden och var mycket noga med att vår beställda bil skulle komma i tid. Hit kommer jag tillbaka!

Bodde här: april 2015, reste som ett par
1  Tack sannabergman