Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 181 US$/natt.

• Pool
  • Restaurang
Mercure London Bridge(London)(Mycket prisvärt!)
Rhodes Hotel(London)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 106 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 233 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 208 US$/natt.

Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 196 US$/natt.

The Savoy(London)
  • Pool
The Stafford London(London)
The Hari(London)
Orbitz.com
Omdömet skrevs 27 oktober 2015

Rent och snyggt lägenhetshotell i paddington. Nära tunnelbana och busstation. Kort resa till allt. Mindre mataffärer på gatan nedanför i vilka man kan handla det nödvändigaste. Lite större Tesco 5 min promenad bort.

Bodde här: oktober 2015
1  Tack Eva J
Linforth, Management Office på Quality Crown Hyde Park, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2015

Dear Eva J,

Thank you very much for your review.

We are delighted to hear that you have had an enjoyable stay and that you enjoyed all aspects of the accommodation and services provided, including the convenience of our location.

Looking forward to welcoming you another time,

Omdömet skrevs 27 september 2015 från mobil enhet

Rummen var små, vi uppgraderade vårt rum så det blev större men då hade vi ingen utsikt alls. Lite tråkigt, men det är vad jag hört standard i London med små rum!
Dock så var personalen otroligt trevlig och otroligt hjälpsam med barnsängar och allt! Knackade även på en kväll och erbjöd kaffe/te och choklad! Trevlig detalj!
Frukost var helt okej. Läst innan att den inte var så bra, men jag blev positivt överraskad! Trevlig vistelse totalt sett

Bodde här: september 2015, reste med familjen
Tack Joen87
Linforth, Management Office på Quality Crown Hyde Park, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2015

Dear Joen87,

Thank you for your 4 start rating on TripAdvisor. We are more than happy you've enjoyed our services and room product.

We hope to have the chance to welcome you back with the occasion of your next stay in London.

Best regards,

Daniela

Omdömet skrevs 25 januari 2015

Det ligger på gångavstånd från Paddington. Dock en bra bit från Hyde Park och Notting Hill. Längre än man får känslan av när man läser avstånden. Väldigt lugnt område. Små rum, men perfekta sängar. Fick säga till om toaspolning och kallt vatten. Heltäckningsmattan inte så fräsch. Frukosten OK, men inte mer. Inget 4*igt hotell. Sammanfattningsvis ändå bra till ett bra pris.

Tips för att välja rum: Fyrbäddsrum i källaren, bra att känna till. Byggnadsställningar på huset. Ska renoveras och byta ägare.
  • Bodde här: januari 2015, reste med vänner
Tack Yvonne O
Linforth, Management Office på Quality Crown Hyde Park, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2015

Dear Yvonne,

Thank you for taking the time to share your experience with us. The hotel will soon be undergoing a full refurbishment to reopen as a boutique hotel in the summer.

We hope to welcome you then and thank you once again for submitting a review.

Warm regards,

Omdömet skrevs 10 december 2014

Rummen var bra, inget märkvärdigt men rent, snyggt och fräscht. Trevligt område, lugnt trots att det ligger otroligt bra till från Paddington Station sett - utmärkta kommunikationer från Heathrow. Flera trevliga pubar i närheten, liksom det mysiga promenadstråket vid "Little Venice", kanalområdet. Gångavstånd till Hyde Park, även om det inte är direkt nära, trots hotellnamnet.
Riktigt tråkig frukost och odrickbart kaffe - kaffet kan man däremot med fördel inta i den lilla hotellbaren där den polske mustaschprydde gentlemannen gör utmärkt sådant.

• Bodde här: januari 2014, reste som ett par
Tack susen2013
Linforth, Management Office på Quality Crown Hyde Park, svarade på det här omdömetSvarade 11 december 2014

Dear Susen2013,

I am very pleased to read that you have enjoyed your stay with us.

Thank you very much for submitting this review and we hope to welcome you again in the future.

Omdömet skrevs 3 december 2014

Hotellet ligger någon minuts promenad från Paddington i ett lugnt område som domineras av små hotell. Vi hade bokat ett rum för tre personer så vi förväntade oss ett dubbelrum där man klämt in en extrasäng. Precis vad man gjort också, så det fanns inte mycket golvyta kvar. Som brukligt i England finns vattenkokare och både kaffepulver och te, viket fylldes på varje dag. Badkar med helt OK dusch. Frukosten var i minsta laget för att vara England, men det som brukar finnas fanns på plats. Bra och gratis WiFI som fungerade även på rummet.

Tips för att välja rum: Försök undvik rum en trappa ner i källarplanet.
  • Bodde här: november 2014, reste med vänner
Tack Bengt S
Linforth, Management Office på Quality Crown Hyde Park, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2014

Dear BengtS,

Many thanks for your feedback.

I am pleased to hear that your stay with us was overall enjoyable and we look forward to welcoming you again in the future.