“Mysigt”

Information om sevärdheten
Avgift: Nej
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe med roliga små butiker. Trevliga matställen. Bra uppträdanden. Tak över så perfekt att gå här när det regnar.

Tack Henrica H

Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Kul att se alla duktiga artister som uppträder på gatan. De flesta håller förvånadsvärt hög kvalitet.

Tack Anders B
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Ett kallt ställe på vintern inte något ställe att fika på då, men tar man ut svängarna hittar man trevliga affärer ner mot Themsen, där outdoor butiker finns.

Tack Johan A
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Många trevliga affärer, men flera prylar var dyrare här än på andra ställen. L'occitaneprodukterna kostade dock samma här som i andra butiker i stan. På flygplatsen var priset lägre.

Vissa souvenirer var fem gånger dyrare här än på exempelvis Trafalgar square.

Tack Christina E
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Vi missar aldrig ett besök till Covent garden när vi är i London. Trevligt, mycket gatuunderhållning och mysigt.

Tack GPH38

Resenärer som tittade på Covent Garden tittade också på

Besökt Covent Garden? Berätta vad du tyckte!