“Påskafton och mängder av människor”

Portobello Road Market
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mycket att se, många lukter och smakintryck. Antikviteter av varierande kvalité. Vill du köpa en gammal uniform el vintagekläder är detta rätt ställe för dig. Mat finns från en mängd olika nationaliteter.

Tack Carina L

Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Vi var här en fredag i mars. Underbart lugnt och stilla. Lagom med folk. Mycket trevligare än ryktet sa. Helt enkelt avkopplande.

Tack Niclas S
Omdömet skrevs 7 december 2017 från mobil enhet

Vi gick dit en regnig decembermorgon. Det stånd på båda sidor av gatan. Inte så mycket folk på förmiddagen. Stånden innehöll blandat från gamla böcker till LP skivor. Trasiga skyltdockor till kläder. Mitt i allt finns ett par mysiga kaféer. Vi var naturligtvis inne i bokhandeln som var med i Notting hill. Numera ett turistaffär. Det var mysigt att gå långsamt längs gatan med en kopp kaffe i handen.

1  Tack Göran V
Omdömet skrevs 8 november 2017 från mobil enhet

Var ute tidig förmiddag och följ Portobello Road, ena sidan fram och andra sidan åter. Här myllrar det av intryck och uttryck! Shoppa eller bara ögonfröjda! Upptäcktsglädje råder här och musiker förgyller din promenad.

Tack Ann-Gerd
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 6 oktober 2017 från mobil enhet

En lång gata, Portobello Road i Notting Hill fylld med stånd och butiker.
Mat, godsaker, antikviteter och massor med annat erbjuder denna marknad.
Fina gamla hus i olika färger, mysigt att strosa fram och äta och dricka gott under vägen.
Väl värt ett besök men var där när det öppnar för det är otroligt mycket folk efter ett tag.

Tack Annelie30

Resenärer som tittade på Portobello Road Market tittade också på

Besökt Portobello Road Market? Berätta vad du tyckte!