Omdömet skrevs 5 augusti 2017

Ett hotell där man som gäst känner sig omhändertagen på ett helt exceptionellt sätt. Vackert rum med alla bekvämligheter och lite till med omsorg i varje detalj. med en personalstyrka som med stil och tydlig glädje gav varje gäst uppmärksamhet och omtanke.
Rekommenderas varmt!
Emilie A

• Bodde här: juli 2017, reste ensam
1  Tack Emilie A
Omdömet skrevs 30 maj 2017

Mycket bra läge, granne med drottningen, mysiga rum och en personlig service.
Frukosten mycket bra med färska bär och juice.
Läckert inrett, endast svart och vitt, bekväma sängar och tysta rum.
Rekommenderas till bröllopsresor!

• Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Ingela59
Omdömet skrevs 26 maj 2017 från mobil enhet

Bästa hotellet i London,med personlig service.
Personalen var fantastiska gjorde allt och lite till för gästen.
Rummen var så romantiska,när vi kom hem på kvällen hade dem bäddat upp och tänt ljus och lagt rosenblad i rummet,vi firade bröllopsdag ,då stod det en tårta till oss när vi kom till hotellet.
Kommer absolut välja detta hotell igen.
Skulle vilja ge dem 6* om det fanns.

Bodde här: april 2017, reste med vänner
Tack Linda H
Omdömet skrevs 11 februari 2016 från mobil enhet

Exakt så bra som alla rescensenter beskriver, servicen är helt perfekt! Inget lämnas åt slumpen, ville gå för ett löppass, hotellet har inget gym. Fick en liten väska med vatten, handduk samt en karta för en liten utflykt på 2-3 minuter till ett lokalt gym runt hörnet. Om ni är i London bör ni inte missa denna lilla pärla! Längtar redan tillbaka trots att jag precis checkat ut.

Bodde här: februari 2016, reste i arbetet
2  Tack Din_Signatur
Omdömet skrevs 27 april 2015

Tre nätter på detta hotell överträffade alla tidigare upplevelser. Fantastisk personal med en servicekänsla som var imponerande. Dessutom alltid möjlighet att få äta och dricka gott i en magisk miljö.

• Bodde här: april 2015, reste som ett par
2  Tack Marie-Louise B