“Kul marknad”

Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Praktisk information: Badrum, Mat finns att köpa
Omdömet skrevs mars 9 2014

Stort och lite galet. Här massor av olika slags mat att köpa och en galet stor marknad med roliga grejor. Dessutom går det bra att åka kanalbåt till Regent Park. Camden är klart värt åtminstone ett besökt.

1  Tack Infoufot
Det finns nyare omdömen om Camden Market
Visa de senaste omdömena

203207 av 22 079 omdömen

Omdömet skrevs mars 2 2014 från mobil enhet

Rolig shopping. Bra fik för dom som inte söker glam. Här finns mycket att titta på. The stables med vackra häst statyer i alla fasoner. Rekommenderar varmt,

Tack Jan A
Omdömet skrevs november 21 2013

Camden market (och Camden road) är underbart. Så mycket saker att titta på, inte särskilt dyrt och guldkorn lite överallt. Jag kan särskilt rekommendera the Stables, med god och billig mat från olika delar av världen, intressanta "butiker" (marknadsstånd?) och Cyberdog mitt i smeten, som att kliva på ett rave mitt på dagen.

Tack Josefin A
Omdömet skrevs oktober 26 2013

En bra plats att fördriva en eftermiddag på. Stort utbud av butiker, restauranger och marknad. Annorlunda utsmyckning på de låga husen. Enkelt att åka dit med Underground. Försäljarna är vänliga och inte för påträngande.

1  Tack Atina183
Omdömet skrevs augusti 2 2013

Gör ett besök i Camden, ät av den spännande maten och strosa runt i dom små gränderna innan ni tar kanalbåten till Little Venice

1  Tack LenaSundsvall

Resenärer som tittade på Camden Market tittade också på

Besökt Camden Market? Berätta vad du tyckte!