Öppet i dag: 10:00 - 18:00
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på TripAdvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Rekommenderade upplevelser i och omkring London
från 25,60 US$
från 58,27 US$
från 32,00 US$
från 37,10 US$
Omdömet skrevs 9 mars 2016 från mobil enhet

Här kan man spendera en heldag. Londons historia visas skickligt upp. Trevlig personal och bra filmer som även barnen tyckte var intressant.

Datum för upplevelsen: mars 2016
Tack 516lenae
Omdömet skrevs 9 september 2015

Detta museum har allt! Imperiebyggarna har samlat skatter från hela världen och detta är värt en heldag.

Datum för upplevelsen: oktober 2014
Tack CordisQ
Omdömet skrevs 27 juli 2015 från mobil enhet

Ärligt talat hade jag inte så höga förväntningar. Det blev ett oplanerat besök eftersom jag fick ett par timmar över. Men jag ångrar det inte. Stadsmuseer är inte alltid så kul. Men jag tycker att de hade lyckats rätt bra med blandningen av ämnen, föremål, filmer etc. Jag uppskattade särskilt de filmer som visades på väggen och där man kunde sitta ner. Vissa museer har dille på små skärmar på väggen där de tror att man orkar stå och titta i en kvart. ;-)
Butiken och caféet var också helt ok. Jag köpte en bok om trädgårdar och en om simbassänger i London, det sista kanske lite oväntat.

Datum för upplevelsen: juli 2015
Tack HrJonsson
Omdömet skrevs 14 juli 2015

DEt är ju så med museum om de visar något man är intesserad av så är det bra om inte så är det inte bra, byggnaden är fantastisk och et är en trevlig atmosfär. ganska lätt att hitta hit ., när vi var där var det inte så mycket folk-

Datum för upplevelsen: juni 2015
Tack JHE
Omdömet skrevs 16 december 2014

Trevligt museum. Just nu en utställning om Sherlock Holmes. Som så många andra museum i London är det fritt inträde. Dock kostade det att gå in på Sherlock utställningen, men det var det värt.

Datum för upplevelsen: december 2014
2  Tack Ulrica G