“"Bara" en bro”

Boka i förväg
Mer information
42,56 US$*
och över
Klassisk sightseeingtur i London: hoppa på/hoppa ...
Rankad som nr 8 av 1 839 saker att göra i London
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Nej
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Praktisk information: Badrum, Anpassat för rullstol, Trappor/hiss, Aktiviteter för små barn, Aktiviteter för större barn
Omdömet skrevs 30 mars 2018

är ju "bara" en bro men mäktig och kul att se och åka över. KUl att se och vara på ett monument så känt

Tack EvaH2505

1923 av 32 990 omdömen

Omdömet skrevs 22 mars 2018

Från Tower Bridge får man en vacker vy över staden. Om man vill kan man betala en slant för att gå in och titta på motorrummet och få information om hur bron fungerar.I souvenirbutiken under bron finns mycket kul att köpa med sig hem.

Tack Anna-Leena A
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Tower Bridge är enligt mig det mäktigaste byggnadsverket i London och en symbol för staden.

Allra bäst är det att gå längs Southbank med bron i fonden under lång tid. Att stå i kö för en guidning är inte nödvändigt.

Tack Stephan C
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Ett måste att se om du är i London. Finns buss och tunnelbana i närheten och de flesta ”Hop On Hop Off” bussar passerar även här. För dig som även vill se ännu mer kan man åka upp i ett av tornet på bron. (Kostnad) Där antar jag att man har fantastisk utsikt över London!

Tack Alva J
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 14 januari 2018

Ett bra sätt att få en vy över London och lite historia kring brons byggande. Fin utsikt och kul med glasgolven.

Tack Spook39

Resenärer som tittade på Tower Bridge tittade också på

Besökt Tower Bridge? Berätta vad du tyckte!