Boka i förväg

från 104,50 US$
från 26,10 US$
1924 av 25 749 omdömen
Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Vi hann precis till vaktparaden, egentligen inte mycket o se, ett stort slott med massa grindar och vakter. Vi va där 5 min sen gick vi. Nu har vi bockat det från listan. Sevärd, absolut. Men som en kommentar här ovan, "inget som berikar livet" bra sagt!

Tack Erik c
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

.....så var även Buckingham Palace avklarat vid vårt besök i London. Ett stort hus, omgivet av grindar och murar, som inte är särskilt vackert.

Av en tillfällighet kom vi förbi vid en vaktavlösning, dvs ett stort antal utklädda vuxna män som paraderar under åskådande av tusentals turister och ett stort antal skrikande poliser.

Tack Stephan C
Omdömet skrevs 15 januari 2018

Känns mest som att man besöker Buckingham Palace för att beta av det på listan. Ingen upplevelse som berikar livet direkt. Vi hamnade av en slump vid tiden för vaktbyte och det tillförde i alla fall något.

Tack baystream
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Slottet var fint och det gick bra att fotografera. Vi var och tittade på deras vaktavlösning. Det var inte så mycket vad jag tyckte, men något att absolut uppleva om man har tiden då det var mycket folk redan en timme innan. Hop-On-Hop-Off bussarna stannade dock en bit ifrån, men nära till buss och tunnelbana.

Tack Alva J
Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Inte värt besväret att tas sig dit med tunnelbanan. Grindar och ett stort hus finns så mycket mer intressant att se i London, Buckingam hamnar långt ner på listan

Tack Kimrustan