“Sevärt (framförallt om man är historiskt intresserad)”
Omdöme om Towern

Towern
Boka i förväg
Mer information
34,61 US$*
och över
Entrébiljett till Towern inklusive kronjuvelerna ...
Rankad som nr 10 av 1 913 saker att göra i London
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Spännande och ett bra upplägg. Mycket folk men det är organiserat på ett sätt så det känns ganska intimt ändå. Lång kö till kronjuvelerna. Vi bokade en audio guid och det var lätt värt pengarna. Något man kan tänka på är att besöket tar längre tid än vad man tror.

Tack Mats J

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Det tog längre tid att gå igenom allt än vad jag tänkte.
Det finns hur mycket som helst att se,läsa.
Och det var större än jag trodde. Det är inte dyrt tanke på vad man får se och läsa om engelsk historia.
Planera in besöket noga, stressa inte. Du kommer inte bli besviken på besöket...

Tack Ronny N
Omdömet skrevs 17 mars 2018

Häng på en av guiderna och njut av de färgglada berättelserna och soldathumorn. De medeltida delarna och kronjuvelerna får ni inte missa. Korparna är oskygga och mycket tjusiga

Tack JohanG1493
Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

Den Beefeater som guidade oss, John eller Jack var otroligt bra. Kunnig och rolig, men också allvarlig. Fantastisk att se kronjuvelerna också.

Tack Ann-Catrin R
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Missa inte den guidade turen som går varje halvtimme. Har man inte hört guiden och standardskämten så är det en upplevelse. Mycket att kika på och om du har barn, så finns det roliga saker att göra högst upp i vita tornet.

Tack Anders H

Resenärer som tittade på Towern tittade också på

Besökt Towern? Berätta vad du tyckte!