“Jättekul marknad”

Boka i förväg
Mer information
72,37 US$*
och över
Självständig rundtur på Londons marknader med ...
Rankad som nr 212 av 1 874 saker att göra i London
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Omdömet skrevs 16 maj 2017 från mobil enhet

Jättekul marknad. Mycket hantverk och kul designade kläder och smycken istället för krimskrams. Köpte omsydd gammal kimono och fin kvalité på scarfs. Bra restauranger på ovanvåningen.

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack anma774

Omdömet skrevs 14 mars 2017

Missa inte denna marknad. Trevligt att gå runt och titta på alla olika typer av saker som säljs. Tips kolla in smycken,har fyndat fina örhängen. Bra affärer runt marknaden. Blir man hungrig så finns det matvagnar och flera restauranger.

Datum för upplevelsen: februari 2017
Tack Lena T
Omdömet skrevs 25 februari 2017

Det var andra gången vi var här och det var trevligt. Det är som en vanlig loppmarknad med allt möjligt. Intill finns en marknad med lite nyare saker. Intill finns det restauranger och caféer och en del småaffärer. Det är ca 10 min att gå till Liverpool St station

Datum för upplevelsen: januari 2017
Tack Marie-Louise K
Omdömet skrevs 2 februari 2017

I detta historiskt intressanta område hittar man en fantastisk inomhusmarknad med hur mycket som helst. Rolig design, hantverk, kläder och smycken. När man blir hungrig finns mat från jordens alla hörn så alla kan hitta något som passar. Alla ljud och lukter kan bli lite överväldigande, men då kan man gå ut en stund. Väldigt rolig marknad och oberoende av väder.

Datum för upplevelsen: januari 2017
Tack 138suzanner
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 1 oktober 2016

Varierat utbud på matställen och foodtrucks. Marknad med mycket att kika på. Favorit blev smycken gjorda av gamla hårddiskar.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack MyEd2016

Resenärer som tittade på Old Spitalfields Market tittade också på

Besökt Old Spitalfields Market? Berätta vad du tyckte!