“Jättekul marknad”

Boka i förväg
Mer information
21,30 US$*
och över
2-timmars East London Walking Tour: Spitalfields ...
Rankad som nr 247 av 1 914 saker att göra i London
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Omdömet skrevs 16 maj 2017 från mobil enhet

Jättekul marknad. Mycket hantverk och kul designade kläder och smycken istället för krimskrams. Köpte omsydd gammal kimono och fin kvalité på scarfs. Bra restauranger på ovanvåningen.

Tack anma774

Omdömet skrevs 14 mars 2017

Missa inte denna marknad. Trevligt att gå runt och titta på alla olika typer av saker som säljs. Tips kolla in smycken,har fyndat fina örhängen. Bra affärer runt marknaden. Blir man hungrig så finns det matvagnar och flera restauranger.

Tack Lena T
Omdömet skrevs 25 februari 2017

Det var andra gången vi var här och det var trevligt. Det är som en vanlig loppmarknad med allt möjligt. Intill finns en marknad med lite nyare saker. Intill finns det restauranger och caféer och en del småaffärer. Det är ca 10 min att gå till Liverpool St station

Tack Marie-Louise K
Omdömet skrevs 2 februari 2017

I detta historiskt intressanta område hittar man en fantastisk inomhusmarknad med hur mycket som helst. Rolig design, hantverk, kläder och smycken. När man blir hungrig finns mat från jordens alla hörn så alla kan hitta något som passar. Alla ljud och lukter kan bli lite överväldigande, men då kan man gå ut en stund. Väldigt rolig marknad och oberoende av väder.

Tack Suzanne R
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 1 oktober 2016

Varierat utbud på matställen och foodtrucks. Marknad med mycket att kika på. Favorit blev smycken gjorda av gamla hårddiskar.

Tack MyEd2016

Resenärer som tittade på Old Spitalfields Market tittade också på

Besökt Old Spitalfields Market? Berätta vad du tyckte!