Öppet i dag: 10:00 - 18:00

från 73,69 US$
från 83,84 US$
från 68,77 US$
Omdömet skrevs 25 februari 2017

Det var andra gången vi var här och det var trevligt. Det är som en vanlig loppmarknad med allt möjligt. Intill finns en marknad med lite nyare saker. Intill finns det restauranger och caféer och en del småaffärer. Det är ca 10 min att gå till Liverpool St station

Datum för upplevelsen: januari 2017
Tack Marie-Louise K
Omdömet skrevs 2 februari 2017

I detta historiskt intressanta område hittar man en fantastisk inomhusmarknad med hur mycket som helst. Rolig design, hantverk, kläder och smycken. När man blir hungrig finns mat från jordens alla hörn så alla kan hitta något som passar. Alla ljud och lukter kan bli lite överväldigande, men då kan man gå ut en stund. Väldigt rolig marknad och oberoende av väder.

Datum för upplevelsen: januari 2017
Tack 138suzanner
Omdömet skrevs 1 oktober 2016

Varierat utbud på matställen och foodtrucks. Marknad med mycket att kika på. Favorit blev smycken gjorda av gamla hårddiskar.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack MyEd2016
Omdömet skrevs 25 augusti 2016

Här finns massa saker att köpa loss på eller bara gå runt och titta och en massa matställen när man blir hungrig att välja på

Datum för upplevelsen: augusti 2016
Tack 461magnusk
Omdömet skrevs 2 augusti 2016

På ca 5 min promenad från Liverpool station finns Spitafields Market. Inrymd i några äldre industrilokaler med modernt bygge sidan om. En del är med säljare av nya hantverk och konst. En del, den intressante, är en ren loppis/samlarmarknad. Om du har tur kan du finna just det du saknar till din samling eller din inredning.

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack Girasolvisit