“Söndagsnöje”

Boka i förväg
Mer information
75,20 US$*
och över
Independent London Markets Tour with Private ...
Rankad som nr 247 av 1 871 saker att göra i London
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Omdömet skrevs 2 februari 2017

I detta historiskt intressanta område hittar man en fantastisk inomhusmarknad med hur mycket som helst. Rolig design, hantverk, kläder och smycken. När man blir hungrig finns mat från jordens alla hörn så alla kan hitta något som passar. Alla ljud och lukter kan bli lite överväldigande, men då kan man gå ut en stund. Väldigt rolig marknad och oberoende av väder.

Tack Suzanne R

Omdömet skrevs 1 oktober 2016

Varierat utbud på matställen och foodtrucks. Marknad med mycket att kika på. Favorit blev smycken gjorda av gamla hårddiskar.

Tack MyEd2016
Omdömet skrevs 25 augusti 2016

Här finns massa saker att köpa loss på eller bara gå runt och titta och en massa matställen när man blir hungrig att välja på

Tack Magnus K
Omdömet skrevs 2 augusti 2016

På ca 5 min promenad från Liverpool station finns Spitafields Market. Inrymd i några äldre industrilokaler med modernt bygge sidan om. En del är med säljare av nya hantverk och konst. En del, den intressante, är en ren loppis/samlarmarknad. Om du har tur kan du finna just det du saknar till din samling eller din inredning.

Tack Girasolvisit
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 24 juli 2016 från mobil enhet

Kul marknad med mycket stånd av alla de slag. Mat så det räcker och blir över och nog skulle man kunna strosa runt n hel dag. Kändes inte så turistigt som de delar i London vi tidigare varit på.

Tack Bengt_schweden

Resenärer som tittade på Old Spitalfields Market tittade också på

Besökt Old Spitalfields Market? Berätta vad du tyckte!