“Trevlig förmiddag”

Boka i förväg
Mer information
72,37 US$*
och över
Självständig rundtur på Londons marknader med ...
Rankad som nr 212 av 1 874 saker att göra i London
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Omdömet skrevs 1 oktober 2016

Varierat utbud på matställen och foodtrucks. Marknad med mycket att kika på. Favorit blev smycken gjorda av gamla hårddiskar.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack MyEd2016

Omdömet skrevs 25 augusti 2016

Här finns massa saker att köpa loss på eller bara gå runt och titta och en massa matställen när man blir hungrig att välja på

Datum för upplevelsen: augusti 2016
Tack 461magnusk
Omdömet skrevs 2 augusti 2016

På ca 5 min promenad från Liverpool station finns Spitafields Market. Inrymd i några äldre industrilokaler med modernt bygge sidan om. En del är med säljare av nya hantverk och konst. En del, den intressante, är en ren loppis/samlarmarknad. Om du har tur kan du finna just det du saknar till din samling eller din inredning.

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack Girasolvisit
Omdömet skrevs 24 juli 2016 från mobil enhet

Kul marknad med mycket stånd av alla de slag. Mat så det räcker och blir över och nog skulle man kunna strosa runt n hel dag. Kändes inte så turistigt som de delar i London vi tidigare varit på.

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack Bengt_schweden
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 22 juni 2016

Så mysigt och pittoreskt. Detta är en marknad man besöker söndagar. Massor med trevliga marknadsstånd med gott om designerprylar och inte skräp. Här lagas mat från jordens alla hörn och dofterna slår emot dig. Här måste du äta och fika. Oslagbart! Ingen direkt ventilation så när man får nog går man ut en stund.

Datum för upplevelsen: april 2016
Tack Ermioni C

Resenärer som tittade på Old Spitalfields Market tittade också på

Besökt Old Spitalfields Market? Berätta vad du tyckte!