“Smidigt!”

Private London Underground and Tube Tour
Rankad som nr 17 av 1 870 saker att göra i London
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Bra skyltat, lätt att ta sig överallt i staden med hjälp av tunnelbanan. Sällan någon väntetid, kommer tåg hela tiden!! Bara att hoppa på och åka!!

Tack Lena B

Omdömet skrevs 12 augusti 2017 från mobil enhet

Det är lätt att åka tunnelbana i London. Alla dom arbetar är väldigt hjälpsamma och det känns som ett system som är lättförståeligt!

Tack Jenny E
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Effektivt att åka från plats till plats. Det är dock väldigt trångt, varmt och lite klaustrofobiskt. Jag tar hellre bussarna som dock går långsamt men man får lite sightseeing på köpet.

Tack Klas F
Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Helt underbart enkelt att använda sig av tunnelbanan i London. Lätt att hitta, tågen går ofta samt kommer i tid. Rent och fint, mysigt. Bara positivt!

Tack Maria G
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Helt klart ett av de bästa kommunikationsnätet i världen men det är jänt överfullt med folk och alltid kokhett så svetten rinner. Smidigt med oyster card. Väljer man taxi före tunnelbana i London så gör man ett dåligt val. Dåligt för funktionshindrade i behov av rullstol

Tack annojonna

Resenärer som tittade på London Underground tittade också på

Besökt London Underground? Berätta vad du tyckte!