“London”

Boka i förväg
Mer information
77,72 US$*
och över
Privat tunnelbana och tunnelbana i London
Rankad som nr 18 av 1 892 saker att göra i London
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Helt underbart enkelt att använda sig av tunnelbanan i London. Lätt att hitta, tågen går ofta samt kommer i tid. Rent och fint, mysigt. Bara positivt!

Tack Maria G

Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Helt klart ett av de bästa kommunikationsnätet i världen men det är jänt överfullt med folk och alltid kokhett så svetten rinner. Smidigt med oyster card. Väljer man taxi före tunnelbana i London så gör man ett dåligt val. Dåligt för funktionshindrade i behov av rullstol

Tack annojonna
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Otroligt lätt att ta sig fram i hela London. Vi bodde i Harlsden, så det var en bit utanför absolut centrala London. Men enkelt att hitta, massor med skyltar och om man var minsta osäker så fanns alltid personal att fråga.

Tack Thomas A
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Fungerar för det mesta perfekt. Bra skyltat, enkelt att hitta och även om det är fullt är de flesta glada

Tack BYTALG
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Vissa turer var som att stå i en bastu... Men visst är den förbaskat smidig att ta sig runt staden med. Gäller att kolla olika kort, ska man åka mycket eller lite? Enkelt att ta sig till Heathrow.

Tack ChipsX

Resenärer som tittade på London Underground tittade också på

Besökt London Underground? Berätta vad du tyckte!